Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten
En heeft Compagnie des Alpes dan weinig gedaan voor de parken in zijn eerste 5 jaar? Ik vind persoonlijk dat dat nogal meevalt hoor. In 2006 werd toen vooral de horeca onder handen genomen. Jammer trouwens dat daar niet té veel meer van overblijft. Maar in 2007 kregen Calamity Mine en Radja River plots een totale renovatie, wat toen écht verschrikkelijk nodig was. In 2010 was half Walibi plots een bouwwerf, met vernieuwingen in restaurants, schilderwerken aan attracties die ook dringend tijd werden, bij Radja River werden rotsen grondig vernieuwd en stond half in stellingen. Ik geloof dat er toen op één winter meer onderhoud gebeurd is in het park dan tijdens de periode van 2001 tot 2009.
Zoals je het nu uitlegt, klinkt het alsof de 'schade' die Six Flags achterliet puur oppervlakkig was. In de eerste jaren van CdA waren er ook niet bepaald weinig storingen, of moet ik je nog eens aan 2011/2012 herinneren ? Het dan maar afschuiven op het beleid van CdA, zoals het volgens jou te wijten was aan Six Flags? Het kan goed zijn hoor, maar ik neem het toch met een korreltje zout. Je zegt dat het hele park verloederd was toen CdA het kocht, maar meer dan de helft van de attracties was nog zo goed als nieuw tegen dan.

Opknappen van zaken die opgeknapt moeten gedaan worden is standaard onderhoud, punt. Dat is niet iets dat op het CV van CdA moet staan als zijnde een 'mooie ontwikkelingen van het park'. Die waren er de eerste jaren gewoonweg niet.