X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik volg de bouwupdates van F.L.Y. al een hele tijd, maar precies toch niet zo gedetailleerd als sommige anderen hier

    Toen ik afgelopen zaterdag in het park was vielen mij twee dingen op waarbij ik me vragen stel.
    - Zou Rookburgh misschien (deels) indoor worden? Die muren die (bijna) overeind staan zijn echt wel gigantisch. Het zou me niet verwonderen als het de voorgevel van een gebouw wordt.
    - Gaat het nieuwe themagebied wel klaar geraken in 2019? Er is best nog veel werk. Hoe het er nu uitziet lijkt het niet dat Rookburgh in 2019 al kan openen.
    Laatst gewijzigd door Nathan G; 09-10-18 om 16:15.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Zou Rookburgh misschien (deels) indoor worden? ... Gaat het nieuwe themagebied wel klaar geraken in 2019?
    Over dat indoor-aspect hebben nog mensen gespeculeerd. Ik geloof dat de consensus was dat er voorlopig te weinig aanwijzingen zijn voor ondersteuningen die de enorme dakconstructie zouden kunnen dragen.

    Goh: je kan veel gedaan krijgen op korte tijd... Bij klugheim was het een jaar voor opening ook nog ver van klaar. Port Laguna én Avalon zijn uit de grond gestampt op amper 10 maand.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •