X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 31

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Op je eentje naar een pretpark gaan

    Ik vind het ook een interessant gegeven, maar volgens mij is het iets persoonlijk. Je moet ervoor openstaan om het te doen. Ikzelf was eens een half dagje alleen in Europa-Park en dat vond ik toch wel wat jammer. Oké, ik heb veel attracties kunnen doen, maar ik geniet er des te meer van als je samen van de sfeer kan genieten. Het is dus volgens mij moeilijker in een park dat ook gericht is op thema en niet alleen attracties.

    Het grote voordeel is echter dat indien je graag foto's en filmpjes maakt dat je alles volledig zelf in de hand hebt. Niemand die moet staan wachten op jou en zo. Plus soms kan het leuk zijn om de social skills eens boven te halen een praatje te slaan met iemand, bijvoorbeeld in de wachtrij. Kortom, het is iets dat je eens moet uitproberen en daarna zal je zelf voelen indien het iets voor jou is of niet
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  2. #2

    Re: Op je eentje naar een pretpark gaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Het is dus volgens mij moeilijker in een park dat ook gericht is op thema en niet alleen attracties.

    Gek want ik heb net de tegenovergestelde indruk: parken met een mooiere, gezelligere aankleding zal ik me beter en meer kunnen amuseren dan in een kaal ogen attractiepark. In Farup Sommerland, een enorm gezellig groen park, vond ik het jammer dat het al sluitingstijd was en had het gevoel daar nog gemakkelijk een paar uren te kunnen doorbrengen. Freizeitpark Plohn, Walibi Sud-Ouest ook hetzelfde. Terwijl kale parken zoals Geiselwind, Tivoli Friheden en zelfs Liseberg me niet echt konden bekoren.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •