Ikzelf ga langs op Paasmaandag, maar zie deze vernieuwingen als best geslaagd! Het lijkt me wel duidelijk dat Typhoon nog niet af is: ik ben er zeker van dat er nog aanpassingen moeten gebeuren aan de treintjes zelf én het station. Ze hebben eerder ook aangegeven dat het de bedoeling is om de nieuwe en vernieuwde attracties als klaar te presenteren bij de opening van Land of Legends in juni. Alleen al aan de gevel van het station van Typhoon zie je dat het er nog niet af is.

Nieuwe VR-brillen bij Dreamcatcher lijken mij ook handig. Wellicht moeten deze nog wat verder afgesteld worden, maar ik denk dat dit binnen enkele weken ook verholpen zal zijn.

Het nieuwe Panos-restaurant ziet er goed uit! Lijkt me echt meer een restaurant gevoel te geven dan de kleine snackpuntjes in PDP. Duidelijk dat Panos het emporium verder wil uitbreiden in binnenland.

Het nieuwe pad achter de kettingmolen lijkt mij één van de nieuwe paden te worden. Ik denk dat de rest ook wel nog zal volgen (zie concepts), waardoor het volk zich wat meer kan spreiden i.p.v. iedereen dezelfde kant op te laten lopen. Sowieso ben ik wel voorstander van een beperkter aantal paden, want de hele betonvlakte van de kettingmolen tot de doorgang onder de Wild Water Slide is lelijk. Goed dat ze hier heel wat zullen weghalen, want het zal de sfeer alleen maar verbeteren!