X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 423

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Bedankt voor de update! Ik denk dat het wel een leuke zone zal worden, maar hopelijk zullen die toverstaffen toch niet te veel geld kosten... Anders vrees ik een beetje dat weinig bezoekers dit maar zullen gebruiken.
    In de Universal parken waar ze het concept hebben afgekeken, kost zo'n interactieve stok $49.95 en gaan als zoete broodjes over de toonbank. Iets minder zoet dan de "gewone" stokken die voor minstens $30 verkocht worden, maar dan nog. Mensen geven voor nuttelozere prullen meer geld uit in een pretpark.

  2. #2

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon42 Bekijk Berichten
    In de Universal parken waar ze het concept hebben afgekeken, kost zo'n interactieve stok $49.95 en gaan als zoete broodjes over de toonbank. Iets minder zoet dan de "gewone" stokken die voor minstens $30 verkocht worden, maar dan nog. Mensen geven voor nuttelozere prullen meer geld uit in een pretpark.
    Maar ik denk dat je bij Universal al een ander publiek aanspreekt. Geven Amerikanen sowieso al niet meer uit aan merchandising dan Europeanen? En ik vermoed dat ze in Universal gekoppeld zijn aan Harry Potter, wat sowieso ook al een populaire IP is.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •