X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 237

Onderwerp: Walibi Holland 2019

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Walibi Holland 2019/2020

    In mijn ogen heeft Walibi Holland eerder een goede familie-achtbaan (niet over de kop achtbaan) nodig. Ook al is het geen familiepark, er is altijd wel iemand die niet in alles in durft. Iets zoals Pegase Express in Parc Asterix of een spannende waterride (Pulsar, Poseidon) zou misschien een betere keuze zijn na Lost Gravity, wat toch wel een over-de-kop achtbaan is.
    Bovendien moet het ook een goede capaciteitsvreter zijn. Iets à la Calamity Mine met een hoge populariteit en een degelijke capaciteit heb je hier niet. Of waarom geen spinning coaster van Mack zoals in Toverland (maar dan wel een XXL versie)?

  2. #2

    Re: Walibi Holland 2019/2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    In mijn ogen heeft Walibi Holland eerder een goede familie-achtbaan (niet over de kop achtbaan) nodig. Ook al is het geen familiepark, er is altijd wel iemand die niet in alles in durft. Iets zoals Pegase Express in Parc Asterix of een spannende waterride (Pulsar, Poseidon) zou misschien een betere keuze zijn na Lost Gravity, wat toch wel een over-de-kop achtbaan is.
    Bovendien moet het ook een goede capaciteitsvreter zijn. Iets à la Calamity Mine met een hoge populariteit en een degelijke capaciteit heb je hier niet. Of waarom geen spinning coaster van Mack zoals in Toverland (maar dan wel een XXL versie)?
    Tijdens de TP.nl-meeting vorig jaar zei Mascha dat ze Pulsar absoluut niets voor Walibi Holland vond. Vond ik ook al een rare uitspraak, maar ze heeft er dat uur nog wel meer gedaan. Zo'n S&S-baan heb ik nog niet gedaan, dus in dat opzicht zou ik het nog wel leuk vinden om er zo eens eentje te kunnen doen in de buurt, maar het is niet wat Walibi Holland nodig heeft. De baan is relatief goedkoop door zijn korte lengte, neemt weinig plaats in en geeft veel thrill, in dat opzicht zal Mascha het wel een ideale baan vinden. Maar ik zie er niet meer volk door naar Biddinghuizen trekken.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •