X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 235

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Damn, er is nog minder parking over dan ik eerst verwacht had! Ik dacht eerst dat het nieuwe waterpark meer links gebouwd zou worden, achter de Niagara. Ik blijf erbij dat dit niet de beste locatie is...

    Parking A is nog steeds de hoofdparking van het park, welke nu nog meer bewezen wordt met het nieuwe waterpark. Hier heb je ook de grootse ingang A en sta je meteen centraal in het park.

    Op de plannen zie je wel een duidelijk aangelegde baan naast het waterpark lopen naar het parkinggedeelte dat mogelijks achter de Niagara komt te liggen. Ook wordt er extra parking gecreëerd linksboven op dit plan, maar deze biedt maar plaats voor 98 auto's. Op drukke dagen zal dit volgens mij meteen volzet zijn.

    De zone 'work in progress' is mij nog steeds onbekend... Als je op de plannen kijkt, zie je dat rechtsboven het park de in- en uitgangen komen, alsook de lockers en kleedkamers. Toch heb je tussen de in- en uitgang en de kleedkamers en lockers precies 3 skimouts... 2 smallere en 1 dubbel zo brede. Daar gok ik dan op 2 glijbanen en een wildwaterbaan? Alleen geen idee hoe dit past met de in- en uitgangen.

    Iemand hier nog een idee over?

    Tenslotte ook nog even naar parking C. Akkoord dat er gronden zijn bijgekocht en men hier ook een parking D wilt bouwen, maar dan hoop ik dat ze op korte termijn hier ook een volwaardige hoofdingang zullen bouwen. Op drukke dagen zie ik ingang C echt niet al dat volk slikken... Bovendien, wat als je op parking C geparkeerd staat omdat parking A volstaat en je enkel komt zwemmen?

  2. #2

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Tenslotte ook nog even naar parking C. Akkoord dat er gronden zijn bijgekocht en men hier ook een parking D wilt bouwen, maar dan hoop ik dat ze op korte termijn hier ook een volwaardige hoofdingang zullen bouwen. Op drukke dagen zie ik ingang C echt niet al dat volk slikken... Bovendien, wat als je op parking C geparkeerd staat omdat parking A volstaat en je enkel komt zwemmen?
    De afstand tussen parking A en C is niet zo groot, je kan er makkelijk heen te voet.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •