X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 116
  1. #41

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Plopsa krijgt nieuwe voorwaardes voor de milieuvergunning. De details zijn te lezen in het artikel.

    Driewerf hoera! Een hoera voor elke nieuwe voorwaarde die het park krijgt opgelegd voor haar nieuwe milieuvergunning die de komende 36 (!) jaar geldt. Twee nieuwe geluidsmuren en een avondklok voor de muziek én nóg een extra achtbaan. De buren zijn niet mals voor Plopsa. In het beste geval graven ze zich nu net als een niet nader genoemd toppark bij Brühl verder in de grond bij elke nieuwe uitbreiding.

    Natuurlijk is ingraven aan de kust met het oog op een klimaatverandering-gerelateerde potentiële zeespiegelstijging een pak minder voordelig als voor wie hoog en droog in Duitsland zit.

  2. #42

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Ik vind deze voorwaarden eigenlijk echt hard, of ligt dat nu aan mij?

    Vraag mij af hoe ze die wanden gaan aanpakken, want naast dat ze het geluid voor de buren moeten verzachten, gaan ze ook een prominente rol in het parkbeeld krijgen. Lijkt me dus sterk dat ze hier gewoon grijze wanden gaan neerplanten waar na X aantal maanden mos uit begint te groeien.

  3. #43

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Plopsa krijgt nieuwe voorwaardes voor de milieuvergunning. De details zijn te lezen in het artikel.

    Driewerf hoera! Een hoera voor elke nieuwe voorwaarde die het park krijgt opgelegd voor haar nieuwe milieuvergunning die de komende 36 (!) jaar geldt.
    Ik hoop dat de 'driewerf hoera' sarcastisch is bedoeld?
    Ik kan me moeilijk voorstellen dat een pretparkfan dit leuk vind?

  4. #44

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Debbaut Bekijk Berichten
    Ik vind deze voorwaarden eigenlijk echt hard, of ligt dat nu aan mij?

    Vraag mij af hoe ze die wanden gaan aanpakken, want naast dat ze het geluid voor de buren moeten verzachten, gaan ze ook een prominente rol in het parkbeeld krijgen. Lijkt me dus sterk dat ze hier gewoon grijze wanden gaan neerplanten waar na X aantal maanden mos uit begint te groeien.
    Het is vooral vreemd dat de Viktor/Dongo die er al zo lang staat en al zo lang luidruchtig is, nu plots een geluidsmuur nodig heeft terwijl dat vroeger niet het geval was. Aan de westzijde van het park liggen toch ook enkel velden, en de dichtsbijzijnde gebouwen behoren nu tot de Plopsa camping, dus waarvoor ze daar geluid moeten afschermen lijkt me ook niet helemaal duidelijk.

    Ik hoop echt sterk dat ze dat thematisch gaan aanpakken. Bij het Plopsa Express station kunnen ze daar een mooi stationsgebouw realiseren (fingers crossed), achter Wickieland kunnen ze misschien zelfs een overdekte voorziening plaatsen (eetgelegenheid, attractie?, backstage gebouwen) om die wand nuttig te gebruiken. En liefst helemaal aan het zicht onttrokken of gethematiseerd natuurlijk. Zo kunnen ze van de nood toch een deugd maken.

  5. #45

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    waarschijnlijk dragen deze attracties (te) veel bij tot de totale 'geluidsproductie' van het park... Er zijn normen voor de dagperiode (7.00-19h), de avond (19h-22h) en de nacht (22h-7.00h), vandaar de vermelding tot 19h.

  6. #46

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon42 Bekijk Berichten
    Het is vooral vreemd dat de Viktor/Dongo die er al zo lang staat en al zo lang luidruchtig is, nu plots een geluidsmuur nodig heeft terwijl dat vroeger niet het geval was. Aan de westzijde van het park liggen toch ook enkel velden, en de dichtsbijzijnde gebouwen behoren nu tot de Plopsa camping, dus waarvoor ze daar geluid moeten afschermen lijkt me ook niet helemaal duidelijk.

    Ik hoop echt sterk dat ze dat thematisch gaan aanpakken. Bij het Plopsa Express station kunnen ze daar een mooi stationsgebouw realiseren (fingers crossed), achter Wickieland kunnen ze misschien zelfs een overdekte voorziening plaatsen (eetgelegenheid, attractie?, backstage gebouwen) om die wand nuttig te gebruiken. En liefst helemaal aan het zicht onttrokken of gethematiseerd natuurlijk. Zo kunnen ze van de nood toch een deugd maken.
    Dat zou inderdaad leuk zijn moesten ze het zo aanpakken. Duimen inderdaad!

  7. #47

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dusk Bekijk Berichten
    Ik hoop dat de 'driewerf hoera' sarcastisch is bedoeld?
    Ge kunt op uw beide oren slapen: de hoera-gevoelens zijn niet gemeend...

  8. #48

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ge kunt op uw beide oren slapen: de hoera-gevoelens zijn niet gemeend...
    Awel, daar ben ik blij om se

    Ik vind het wel jammer dat parken zoals Walibi Belgium en nu ook Plopsaland zo onder vuur liggen voor geluidsoverlast en dergelijke...
    Ik woonde vroeger aan de Kruispoortbrug in Brugge, mooi uitzicht maar vanaf 6h 's morgens al dat gerinkel van de slagbomen om dat de brug opengaat... twee weken en je bent dat gewend. Nuja sommigen kunnen echt niks verdragen.

  9. #49

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    En ik die dacht dat Joke altijd aan de kant van de bedrijven stond (denkend aan het Essers dossier). Blijkbaar zijn die bomen niet belangrijk genoeg en enkele boze buren wel. (soit, das een andere discussie)

    Dan maar heel de buurt opkopen Plopsa?

  10. #50

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Eergisteren was ik weer enkele uurtjes in de Panne. Wat me opviel:

    -Irriterende verlate openingen. Roxflyer pas om één uur (belachelijk, wat als het dan weer te hard waait? Hebben de mensen al helemaal geen kans gehad op een ritje!) en Boomstammetjes (Ook belachelijk, de hele rij stond vol om kwart na één, en dat op een best wel warme dag).
    -Enorm 'gemotiveerd' personeel bij bv Anubis en Heidi: tussen de dispatches door gaan zitten op bagagekasten of dergelijke is niet echt hetgeen je verwacht te zien als bezoeker.
    -Bij Heidi ontbreken op beide treinen de krullen vooraan op de treinen. Ik heb gemerkt dat die tijdens de rit altijd enorm hard bewogen tov de trein, misschien heeft het daar iets mee te maken? Ik hoop dat ze nog terug komen, want zonder de krullen heeft de trein niets weg van een slee, dan lijkt het wel gewoon een houten blok die over de track raast.
    - De tractors zijn echt een ramp... Zelfs met maar twintig personen voor ons in de rij stonden we er een kwartier te wachten. Tractors vertrekken met één persoon (ook al waren het groepjes van slechts twee personen?), we hebben ook een kind zien vertrekken dat duidelijk nog niet groot was om zonder begeleiding te mogen. Is het nu zo vergezocht om nieuwe tractors te kopen met plek voor vier zitplaatsen?
    - Bijna alle kleine horecapuntjes waren dicht, net als bijna alle souvenirshops. Oké, het is geen topdag, maar het is wel een gigantische sfeerdemper.

    Voor de rest lag ik het park er wel proper en mooi bij.

  11. #51

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    je mag nog tractors van acht personen zetten, elk kind wil zelf aan "het stuur" zitten hé. Zelfs al zijn er fake-stuurtjes, kids zijn heus wel slim genoeg om te weten welk stuur het "echte" is. Kijk maar eens bij de T-Fordjes in de Efteling bij het instappen, ook al is daar voor elke zitplaats een stuur voorzien...Capaciteit verhogen is meer voertuigen.

  12. #52

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    je mag nog tractors van acht personen zetten, elk kind wil zelf aan "het stuur" zitten hé. Zelfs al zijn er fake-stuurtjes, kids zijn heus wel slim genoeg om te weten welk stuur het "echte" is. Kijk maar eens bij de T-Fordjes in de Efteling bij het instappen, ook al is daar voor elke zitplaats een stuur voorzien...Capaciteit verhogen is meer voertuigen.
    Kinderen verplichten samen te zitten, ze moeten maar leren overeenkomen .

  13. #53

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    jij hebt duidelijk zelf nog geen kinderen hé :-). Ik ga er van uit als jij gaat, dat je ook telkens met twee in de tractor zit, of met vier in de T-Fordjes....

  14. #54

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    jij hebt duidelijk zelf nog geen kinderen hé :-). Ik ga er van uit als jij gaat, dat je ook telkens met twee in de tractor zit, of met vier in de T-Fordjes....
    Als we met genoeg zijn om te vullen, klopt. Het is mee de verantwoordelijkheid van de ouders om de rij achter hun niet onnodig te laten oplopen...

  15. #55

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Als we met genoeg zijn om te vullen, klopt. Het is mee de verantwoordelijkheid van de ouders om de rij achter hun niet onnodig te laten oplopen...
    Allez, allez, je gaat toch die kinderen het plezier niet afnemen van aan het stuur te zitten?

    Het is inderdaad niet leuk als die rij niet voortgaat, maar als ik zie hoeveel plezier die van ons heeft bij het sturen, gun ik dat alle andere kindjes ook

  16. #56

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Ik ben eens benieuwd wanneer we nog eens wat meer nieuws te horen gaan krijgen over die grootschalige renovatie (en herthematisatie??) van 'De Boomstammetjes', als dat tenminste nog altijd doorgaat. Daarnaast zou ik jullie ook nog graag eens vragen welke 'nieuwe' attractie er volgens jullie als volgende zal moeten komen in het park. Ik denk dat nu ze eindelijk gaan beginnen met de bouw van het 'Plopsa Hotel' en de 'Plopsa Camping', het immers ook wel beter is om nog een beter en groter attractieaanbod aan te bieden voor hun pretparkbezoekers die binnenkort dus ook zullen kunnen blijven slapen in het park. Het pretpark is immers nog altijd niet groot genoeg om er 2 ('volle') dagen mee te vullen. Een uitbreiding van het pretpark zelf zou dus ook goed en nodig zijn, vind ik.

  17. #57

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Wat ik er graag zie komen is een Rapid River, een grotere achtbaan, puur voor de snelheid, hoeft geen inversies te bevatten. Verder een steengoede darkride en als we toch bezig zijn iets meer thrill zoals SkyFly, Frisbee, dat soort dingen.

  18. #58

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    goh of anders nen droptower ofzo :P

  19. #59

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    goh of anders nen droptower ofzo :P
    Misschien kunnen ze die starflyer wel ombouwen. Dan zou hij tenminste wat open kunnen zijn

    Waarom hij altijd later opent is voornamelijk omdat er minstens 13 personen nodig zijn om hem te laten draaien, en dat blijkt 's morgens meteen na opening (logischerwijs) niet te lukken. Op het bordje staat vaak "open om 13u" maar in praktijk blijkt hij vaak eerder al open te gaan, enkele dagen in de afgelopen weken was dat rond 11u. Dat is blijkbaar een ingebouwde buffer voor als er technisch problemen zijn (of te veel wind...)

  20. #60

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    In de namiddag kan er toch ook nog wind zijn? Het deel van de technische problemen kan ik nog zien als buffer. Maar als dat echt een serieuze statement is van personeel ofzo... Erg vreemd dat.

    En dertien personen nodig? Als minimale bezetting? Of serieus dertien man technische dienst/personeel nodig om dat ding op te starten? Beiden klinken eigenlijk even ongelooflijk...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •