X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 42

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Attractie To Do List

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten

    * Harry Potter & The Forbidden Journey (Islands of Adventure/Universal Hollywood): Liever een Engelstalige versie maar ik hoor toch van velen dat dit een absolute top attractie is + als Harry Potter fan moet ik er dringend naar toe.
    Voeg daar nog eens Escape From Gringotts bij en doe deze na Forbidden journey
    Coastercount: 959 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  2. #2

    Re: Attractie To Do List

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fkl8 Bekijk Berichten
    Voeg daar nog eens Escape From Gringotts bij en doe deze na Forbidden journey
    Ik vond dat nu, ook als Harry Potter fan, één van de grootste teleurstellingen van mijn reis eerlijk gezegd. Ik zou zelfs durven zeggen dat je eerst Gringotts moet doen en dan TFY om het wauw-effect nog groter te maken...

    GriffonofNemesis, zet ook maar Flight of Passage om die lijst. Gewoon doen !

    Mijn lijst dan:

    * Net als Ignace Matterhorn Bobsleds, zo een iconisch baantje wil ik wel gedaan hebben.
    * Star Wars Land: na het zien wat ze hebben weten te maken van Avatar, kan ik als grote Star Wars fan niet wachten met wat ze hier van maken...
    * Tokio Disney Sea, no comment needed.
    * Gewoon alle andere Disneyparken an sich, because Disney <3. Vooral Anaheim en Tokio hebben nu enorme voorkeur bij mij.
    * Kings Island & Ceder Point voor hun legendarische gamechangers.
    * SF Fiësta Texas en Kentucky Kingdom: ergens heb ik al enkele jaren een boon voor die parken...
    * Grona Lund & Liseberg
    *Flying Dinosaur: een flying coaster in Jurassic Park thema = win!

    En zo zijn er nog vele, vele meer!

  3. #3

    Re: Attractie To Do List

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    Ik vond dat nu, ook als Harry Potter fan, één van de grootste teleurstellingen van mijn reis eerlijk gezegd. Ik zou zelfs durven zeggen dat je eerst Gringotts moet doen en dan TFY om het wauw-effect nog groter te maken...
    Ik denk dat dat meer te maken heeft met het feit dat het verrassingseffect bij TFY er bij mij af is. Ik heb deze in 2011 de eerste keer gedaan en ook nog een paar herhalingen natuurlijk. Dit jaar wist ik nog veel en dan is de grootste verrassing vor Gringotts natuurlijk.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    GriffonofNemesis, zet ook maar Flight of Passage om die lijst. Gewoon doen !
    !
    Tja die had ik op het moment van mijn post nog niet gedaan maar inderdaad, die attractie is zo subliem dat ze me bleef verrassen, zelfs de derde keer nog.

    Mijn lijstje tot nu:

    * Star Wars Land: inderdaad, als ik zei wat ze met Avatar kunnen .....
    * Tokio Disney Sea en de andere Disney parken in Azië (because Disney fan)
    * F.L.Y. ofcourse
    * Fuiji-Q (Dodonpa !)

    Er staan er nog op de lijst maar dit zijn zowat de belangrijkste.
    Coastercount: 959 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •