Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
Nu dat ik dit forumtopic weer voorbij zie komen moest ik plots denken aan de Baron-hetsse van enkele dagen geleden. Looopings plaats een Twitterberichtje. (het was zelfs voor hun geen artikel waard) maar HLN neemt het bericht over en niet veel later bereikt het zelfs de online pagina's van De Standaard. Zie hier.
Als journalisten dan nog eens zinnen verzinnen als "Het karretje bleef steken op het hoogste punt van de achtbaan, vlak voor de afdaling." Dan zou je bijna denken dat het karretje vastzat op het droppunt zelf. De foto's maakten duidelijk dat het gewoon ging om het vlakke gedeelte na de lifthill. Kortom gewoon een storm in een glas water en een mug die een olifant werd. Iets dat wel dagelijks ergens in Europa gebeurt. Maar journalisten hebben blijkbaar niet veel nodig om iets te schrijven en mensen hebben blijkbaar niet veel nodig om achtbanen als onveilig te beschouwen bleek uit bepaalde Facebookreacties.
Wat zij ik? Dagelijks? Dagelijks! Vandaag is Plopsaland blijkbaar aan de beurt. Dit keer gebracht door de VRT. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/04...in-plopsaland/