Het was blijkbaar druk in Bellewaerde Zondag, want ik was er nog met twee andere forumleden (niet Simon en niet etwien). Ik vond het park er niet extreem slecht bijliggen: als je niet elk effectje blindelings kan opnoemen valt het natuurlijk ook niet op als er soms ééntje niet werkt, maar hoe dan ook is dit zo'n drama niet. Bij Houdini merkte ik wel dat de klok niet werkte, maar voor de rest miste ik er niets. Van een slechte geur bij Huracan heb ik ook niets gemerkt.

Dawson Duel heb ik nu ook voor het eerst kunnen uittesten. De attractie is op zich niet onplezierig, maar de rit is kort, de capaciteit niet erg goed en ik vind het ook nergens een mooi ding. Het station vind ik echt niet mooi, wie bouwt er nu een schuur op stelten? De rij vond ik ook allesbehalve aangenaam (veel wind, veel gewiebel, en eigenlijk is het uitzicht niet echt geweldig). De splitsing voor de linkse en rechtse baan op het einde van de rij heeft geen enkel nu, in tegendeel: als je met zijn allen samen zou wachten tot het effectieve instappen zou het veel makkelijker zijn om tegen je gezelschap te racen in plaats van wildvreemden.

Het viel me op dat de wagentjes wel voorzien zijn van remhendels zoals bij een normale alpine coaster, al kan je ze niet bewegen. Er staat toch nog steeds 'stop' op .

Het is 'eens leuk om te doen', maar niet dat ik de attractie per se hoef gedaan te hebben in een dagje Bellewaerde. Voor 'eens leuk om te doen' ga ik ook niet naar een pretpark. Als ze met dat geld een kleine woodie hadden gezet was ik allicht aan het jubelen, maar helaas...