X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Is Europa-Park het beste attractiepark van Europa?

Stemmers
35. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Ja

    21 60,00%
  • Nee

    14 40,00%
Resultaten 1 tot 20 van de 60

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Poll] Europa-Park het beste Europese pretpark?

    Maar ik denk dat vele hier het doel van EP niet zien. Ze proberen een echte familiepark te zijn waar je meerdere dagen op vakantie gaat en volgens hun zelf zijn de 3 topachtbanen (BF, Wodan en SiSta) ook familieachtbanen. Oké, je moet er een bepaalde grote voor hebben, maar het zijn alle 3 banen die uiteindelijk wel mee vallen. Als je dan ook nog eens ziet dat de klant er duidelijk op de eerste plaats staat. Tja, dan kan ik, mijn mening, alleen zeggen; Doel gehaald. De bezoekersaantallen bewijzen dit jaar na jaar.
    Ik sluit me hier volledig bij aan!!! EP heeft veel attracties waar oma en kleinkind in kunnen.

    Wat jij zegt over Baron. Ik kan me hier echt niet in vinden wat jij zegt. Ok de baan is kort en maar das toch niet de bedoeling van een drive dat hij lang is. Ik heb die in Heide Park (krake) en Gardaland(the black hole) gedaan en ik vond toch dat Baron er beter is... Jij moet types vergelijken vind ik
    Laatst gewijzigd door Zeuske83; 11-08-17 om 11:33.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •