X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 6 van de 19 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 120 van de 374
  1. #101

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Fun Pilot!

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  2. #102

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Leuke naam! Bij deze ook bevestigd: opening dit jaar in de lente
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  3. #103

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Fun Pilot!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  4. #104

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Ik ben geen fan van de naam, anderzijds klinkt het niet al te moeilijk voor kinderen! Het design van de trein spreekt mij anders wel aan.

    Hopelijk krijgen we nu ook snel een antwoord op andere vragen én komen er snel foto’s. Want samen met de mega coaster in 2021 is Karma World toch wel een beetje de zone waar ik het meest naar uitkijk!

  5. #105

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Wat zien we daar? ...

    Naam:     E9D9EF7A-1F1B-4EAD-BBCC-B2CD964FAFE9.jpeg
Bekeken:  3912
Groote:   303,3 KB

    Langs de achterkant van het park kon je ook duidelijk zien dat Le Palais Du Genie volledig in de stellingen stond. Ook de muren van het nieuwe restaurant staan al helemaal recht.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  6. #106

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Aha, gaat goed daar dus.

    Ben benieuwd wanneer we hier rond wat updates krijgen ook.
    Je vois la vie en des biscuits.

  7. #107

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    @Etwien: Is dat een foto die jij zelf gemaakt hebt?

    Hoe dan ook bedankt voor de update, want tot nu toe hebben we nog niet zo veel beeldmateriaal gekregen van de nieuwe zone.
    Cobra lijkt hier nog steeds dezelfde kleur te hebben als op pagina twee van dit topic en dat was blijkbaar de grondlaag ... iemand een idee wanneer de definitieve kleuren erop geschilderd worden?
    Once you sit back, you never go back.

  8. #108

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    @Etwien: Is dat een foto die jij zelf gemaakt hebt?

    Hoe dan ook bedankt voor de update, want tot nu toe hebben we nog niet zo veel beeldmateriaal gekregen van de nieuwe zone.
    Cobra lijkt hier nog steeds dezelfde kleur te hebben als op pagina twee van dit topic en dat was blijkbaar de grondlaag ... iemand een idee wanneer de definitieve kleuren erop geschilderd worden?
    Ik heb deze foto gisteren gemaakt idd. Ik vind het zelf ook een beetje jammer dat men niet bepaald veel updates geeft, het is toch leuker om de vorderingen op de voet te kunnen volgen ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  9. #109

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Stond de tent over het station nog steeds overeind?

  10. #110

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bellewaerde2001 Bekijk Berichten
    Stond de tent over het station nog steeds overeind?
    Daar heb ik helaas domweg niet op gelet ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  11. #111

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Bedankt voor de foto, leuk dat je die moeite gedaan hebt voor ons forum

    Ik ben waarschijnlijk het enige forumlid dat hoopt dat een eventueel nieuw station ook een tent zal zijn. Mijn belangrijkste argument hiervoor heb ik eerder al genoemd (geluidsoverlast beperken voor het personeel). En volgens mij kan een tent met de juiste kleuren en patronen ook perfect binnen een Bollywood-thema passen. Zelfs de huidige rood-blauwe tent zou er naar mijn mening niet al te hard mee vloeken.

    Om één of andere reden vind ik het ook grappig om te zien hoe dat tentzeil strak gaat staan als de trein er aan maximumsnelheid onderdoor vliegt. Maar dat zal mijn afwijkend brein wel zelf verzonnen hebben

    Heb je ook foto's van het Paleis van de Geest?
    Once you sit back, you never go back.

  12. #112

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Van Le Palais Du Genie heb ik geen foto’s, maar vanaf Rue Joseph Dechamps kon je duidelijk zien dat hij aardig in de stijgers stond.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  13. #113

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bellewaerde2001 Bekijk Berichten
    Stond de tent over het station nog steeds overeind?
    Op de concept arts staat een bruin gebouw ingetekend, dus ik vermoed (en hoop) dat deze weg gaat. Idealiter maken ze de ingang aan de andere kant (of alleszins wachtrij), waardoor ze op het middenplein toch iets meer theming kunnen toevoegen aan de baan. Al was het maar een rechthoekig vijvertje met wat groen, zoals er vroeger eigenlijk stond (en vergelijkbaar met dat pleintje bij Fata Morgana)

    Maar dat zal eerder utopisch denken zijn vermoed ik, ik denk dat ze enkel het station een gebouw gaan geven en de rest laten staan zoals het is.

  14. #114

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Inderdaad, ik denk ook dat de tent definitief verdwijnt, en vervangen wordt door een nieuwe constructie. Als ik de concept art nog eens bekijk, is er een boog toegevoegd waar nu de ingang van de wachtrij was, maar lijkt de wachtrij heel wat korter te worden, waardoor er een plein vrijkomt. Ik denk dat we daar enkel wat extra groen moeten verwachten, maar geen vijvertje.

    Ook zie je op de concept dat Ali Baba ook wat extra theming krijgt, waardoor hij er minder kermis uitziet, en meer in het totaalplaatje zal passen.



    Ik ben vooral zeer blij te lezen dat het Paleis van de Geest niet vergeten wordt, dus misschien kunnen we ook wat hoop uitoefenen dat Radja River ook een beurt krijgt. Veel moet hier niet veranderd worden volgens mij, maar wat opfrissing kan er ook zeker geen kwaad.

  15. #115

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Hopelijk blijven ze van het waterplafond van Radja River af, want dat staat ook helemaal anders ingetekend. Maar dat zal wel een foutje zijn zeker.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  16. #116

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Hopelijk blijven ze van het waterplafond van Radja River af, want dat staat ook helemaal anders ingetekend. Maar dat zal wel een foutje zijn zeker.
    Dat zou een GIGANTISCHE fout zijn ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  17. #117

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Ik denk dat we niet teveel waarde moeten hechten aan deze schetsen tot in het kleinste detail. We hebben bij vorige projecten ook al gezien dat er veel gedetailleerdere tekening bestaan en deze "overzichten" meer een globale sfeer meegeven. Dus volgens mij blijft het waterplafond van Radja gewoon zoals het is.

  18. #118

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Als je die concept art zo bekijkt blijf ik het toch een gigantische fout vinden van Sixflags dat ze destijds dat bijzonder sfeervolle pleintje voor de Ali Baba verknald hebben door er een boomerangcoaster neer te ploffen. Stel je voor dat de Efteling dat zou doen op het Fata Morgana-plein... dan was Nederland te klein!! Ik denk anderzijds wel dat het nieuwe restaurant en de opwaardering van die gehele hoek voor meer sfeer en gezelligheid zal zorgen, maar de basis blijft toch 'verkeerd' vind ik...

  19. #119

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WinneR Bekijk Berichten
    Ik denk dat we niet teveel waarde moeten hechten aan deze schetsen tot in het kleinste detail. We hebben bij vorige projecten ook al gezien dat er veel gedetailleerdere tekening bestaan en deze "overzichten" meer een globale sfeer meegeven. Dus volgens mij blijft het waterplafond van Radja gewoon zoals het is.
    Over de details van de schetsen en of het waterplafond van Radja River blijft maak ik mij totaal geen zorgen. Maar de staat waarin Radja River zich zal bevinden, daar maak ik mij wel zorgen over. Want ik weet niet of je Walibi Belgium zo'n beetje kent , maar ik zie het nog gebeuren dat die binnen enkele maanden zal openen in de toestand zoals ze hem vorig jaar hebben gesloten.

    Maar, ze hebben wij de voorbije jaren meer dan eens verrast, ik ben dus benieuwd hoe grondig men te werk is gegaan.

  20. #120

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Mja ze pakken het Paleis van de Geest toch ook aan deze winter? En die ligt al heel wat buiten Karma World... Ik denk dat er misschien toch meer gedaan wordt dan we eerst denken

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •