Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
Een user op een ander forum zei iets iets waar ik ook al heb over zitten nadenken.

Hij zei: "Ik kan me niet voorstellen dat ze een 5 meter brede doorgang met 2 grote poorten bouwen, zodat de bezoekers vanuit Berlijn naar Rookburgh kunnen wandelen via een gang van 30 meter lang."

Zou het mogelijk zijn dat het misschien de tunnel is die verband houdt met het onderschrift "bij dag en nacht"? Waarom precies twee aparte deuren? Zouden de gangen erachter ook gescheiden zijn en met welke reden?

En ook dat de achterkant van de muur die uitgeeft op de achterzijde van de Berlijnse straat mee gethemed wordt (als ik het goed gezien heb). Waarom doet men dat als de tunnel ondergronds loopt en je van de achterzijde van die muur niets ziet?

Iemand een idee? Nog andere zaken opgemerkt waar jij je vragen bij stelt?

Bediscusieer!
Als je een beetje handig bent kun je net boven de twee deuren door een hele smalle kier iets zien. Er is in elk geval géén opsplitsing achter die deuren (al wil dat niet zeggen dat die er niet nog kan komen). Achter de deuren is ook niet zomeer een tunnel, maar eerder een soort hal. Het lijkt er op dat ze dus niet persé onder de backstage loodsen door gaan, maar die erbij betrekken.

De achterkant van de muren ga je altijd kunnen zien vanuit het gebied zelf. Dus reden genoeg om die te themen.