X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Kleef zei in aanloop van de te verbieden grotten dat de bezoekers iets anders wensten dan een zoveelste achtbaan. Ergens een heel klein beetje correct, want BJL telt wel aardig wat achtbanen: ongeveer zo veel als beide Parijse Disneyparken samen. Ja, die vergelijking van mij is bewust krom, omdat BJL behalve de verkrachte Revolution geen wauw-coasters heeft (had).

    Of bij de caves werd rekening gehouden met een latere coaster in diezelfde hoek: geen idee.

    Dat de Fury-coaster niks met Kleef te maken heeft, lijkt me wel aannemelijk. Ik zie het als een triple aankoop van PR, samen met GoldR. en Star T. Ook al is die laatste van een ander merk. Star T. zie ik als een marktstrategisch-noodzakelijke reactie op Taron, en GoldR. op Baron. Fury is in die optiek geen reactie op een recente vette coaster in Belgi?, maar wel op nieuwe coasters net over de grens. En wellicht ook op de toekomstplannen van Walibi. Toen die bekend werden, was Kleef al weg uit BJL, dacht ik.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Kleef zei in aanloop van de te verbieden grotten dat de bezoekers iets anders wensten dan een zoveelste achtbaan. Ergens een heel klein beetje correct, want BJL telt wel aardig wat achtbanen: ongeveer zo veel als beide Parijse Disneyparken samen. Ja, die vergelijking van mij is bewust krom, omdat BJL behalve de verkrachte Revolution geen wauw-coasters heeft (had).

    Of bij de caves werd rekening gehouden met een latere coaster in diezelfde hoek: geen idee.

    Dat de Fury-coaster niks met Kleef te maken heeft, lijkt me wel aannemelijk. Ik zie het als een triple aankoop van PR, samen met GoldR. en Star T. Ook al is die laatste van een ander merk. Star T. zie ik als een marktstrategisch-noodzakelijke reactie op Taron, en GoldR. op Baron. Fury is in die optiek geen reactie op een recente vette coaster in Belgi?, maar wel op nieuwe coasters net over de grens. En wellicht ook op de toekomstplannen van Walibi. Toen die bekend werden, was Kleef al weg uit BJL, dacht ik.
    En zou het ook niets te maken hebben met de slechte kwaliteit van de achtbanen. Vooral tieners en twintigers hoor ik toch klagen in vlogs, snaps, posts, ... dat ze geen enkele achtbaan echt kicken vinden in Bobbejaanland. Volgens mij heeft Bobbejaanland echt wel door dat ze tov andere parken in Belgi? echt wel oude achtbanen hebben. Nog niet zo erg als het Bellewaerde attractieaanbod dat me echt hoogbejaard lijkt, en een nieuwe achtbaan houdt mensen langer in het park, doet ze sneller terugkomen, zorgt misschien zelfs voor een imagoverbetering, ... Nee, voor mij lijkt me dat Peeters hier echt wel goed over nagedacht heeft.

    En op zich is het wel slim om de thrill-tour op te gaan. Bij Walibi duurt dat nog een tijdje voor die nieuwe thrill er komt. Efteling doet niet echt mee aan thrill en Walibi Holland ligt veel te ver. Neenee, de inzet op thrill dit jaar lijkt me strategisch gezien helemaal uitgerekend. En geven aan wie geven kan, maar BJL kiest wel voor innovatie, t.o.v. Plopsa dat toch vaak voor iets gaat dat al werkt of bestaat in min of meer dezelfde vorm, want toegegeven, in Plopsland staat toch niets waarvan je denkt: dit is nieuw, of dit heb ik nog nooit gezien, of goed bedacht! ... In dat opzicht zijn ze wel mee met hun knopjes.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •