X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Gaat Toverland beter op zoek naar een andere parknaam?

Stemmers
30. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Ja

    7 23,33%
  • Nee

    23 76,67%
Resultaten 1 tot 20 van de 29

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Poll] Wat met de naam van Toverland?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Allez, de kromme conservatieve gaat antwoorden:

    Ik had het over OVERBODIG Engels, b.v. op een flyer (!) staat 'doors open at' en 'Saturday' en meer van die shit (!).
    Terwijl daar op de bewuste avond binnen geen gebenedijd woord Engels te horen valt, of het moeten 'happy hour' en 'gin-tonic' zijn.
    M.a.w. Engels om te doen alsof je een internationaal publiek hebt, dus om jezelf belangrijker / belachelijker voor te stellen dan in realiteit.
    Hoe is dat hier van toepassing dan? Want Toverland ontvangt wel degelijk bezoekers vanuit andere landen die geen Nederlands kunnen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    B.T.W. De vestiging van Zesvlag in Calif. is mogelijk genoemd naar een boek van ene Thomas Mann, in de originele taal 'Der Zauberberg'. Straks ga je Mozart en z'n fluit nog kinderachtig vinden (dat was hij in elk geval in de cartooneske film Amadeus).
    'Is mogelijk', dus geen feit en eerlijk gezegd lijkt het me heel sterk... Op het internet vind ik er zo meteen niets van terug, heb je dit ergens gelezen of gewoon verzonnen?

  2. #2

    Re: [Poll] Wat met de naam van Toverland?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    'Is mogelijk', dus geen feit en eerlijk gezegd lijkt het me heel sterk... Op het internet vind ik er zo meteen niets van terug, heb je dit ergens gelezen of gewoon verzonnen?
    Ik heb het getoverd.

    Ik was Magic Mountain aan het googelen. Het is o.a. de Engelse vertaling van een Duits boek, dus nee: geen directe link met het park. Alleen ... ik kom behalve het park en het boek niks anders tegen dat refereert aan 'Magic Mountain'. En aangezien het boek (denk ik) iets ouder is dan de parkvestiging ...

    100% on topic: ik snap echt niet dat toveren / tovenaar kinderachtig is en magiër of magische krachten oproepen dat dan niet is.
    Misschien klinkt 'pret' ook wel te kinderachtig, ik weet niet of themeparks.be al bestaat! Ja, onze noorderburen zijn minder taal(over)gevoelig. Er werd dan ook geen taalstrijd geleverd benoorden de Moerdijk.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •