X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 14 van de 14

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Europa-Park] kabelbaan van Frankrijk naar het park

    Belastingvoordeel? Quasi alles - van loonlast tot zelfs kaas en wijn, is goedkoper in Dui dan in Fra. Maar dat er Franse of EU-subsidies te vangen zijn, lijkt me wel mogelijk. Hoewel voor EU-subsidies moet je kunnen aantonen dat de regio economisch zwak scoort. Energylandia en Plohn zijn aardige voorbeelden, maar Oost-Frankrijk is Zuid-Polen of de voormalige DDR niet.

  2. #2

    Re: [Europa-Park] kabelbaan van Frankrijk naar het park

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Belastingvoordeel? Quasi alles - van loonlast tot zelfs kaas en wijn, is goedkoper in Dui dan in Fra. Maar dat er Franse of EU-subsidies te vangen zijn, lijkt me wel mogelijk. Hoewel voor EU-subsidies moet je kunnen aantonen dat de regio economisch zwak scoort. Energylandia en Plohn zijn aardige voorbeelden, maar Oost-Frankrijk is Zuid-Polen of de voormalige DDR niet.
    Dat is wat kort door de bocht. Dat een regio met nood aan ontwikkeling vaak subsidiëring van de EU op cultureel vlak krijgt is absoluut waar en in het verleden al gebleken bij oa. Energylandia, maar langs de andere kant is ook al gebleken dat zelfs een ontwikkelde regio als Murcia subsidies kan krijgen voor de opstart van een nieuw park (Premursa...). Dat dit project steun kan krijgen van Europa lijkt me uitermate mogelijk aangezien een van de fundamenten van de hele EU nog steeds de samenwerking is tussen de lidstaten en de vrije doorgang van personen, in combinatie met een wederzijds economisch voordeel; beide partijen komen hier goed uit waarschijnlijk! Langs de andere kant moet ik wel eerlijk zijn en lijkt mij een kabelbaan eerder een beetje een ‘knullige’ optie...

  3. 13-11-18, 03:15


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •