X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Zucht.
    Je vois la vie en des biscuits.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Zucht.
    Gohja. Enerzijds wel. Anderzijds toont dit wel dat ze erg hun best gaan doen voor het nieuwe themagebied. Als ze ze hadden laten staan, zou er later sowieso commentaar gekomen zijn dat hun thema's weer maar half uitgewerkt zijn. En er komt iets nieuws voor kinderen (ik hoop geen speeltuin ) dus ik denk niet dat die twee attracties een groot gemis gaan zijn. Ik ben benieuwd welk thema ze gekozen hebben, de haven zal het wellicht al niet zijn. Ik denk toch wel dat ze hier iets moois gaan neerzetten!

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Gohja. Enerzijds wel. Anderzijds toont dit wel dat ze erg hun best gaan doen voor het nieuwe themagebied. Als ze ze hadden laten staan, zou er later sowieso commentaar gekomen zijn dat hun thema's weer maar half uitgewerkt zijn. En er komt iets nieuws voor kinderen (ik hoop geen speeltuin ) dus ik denk niet dat die twee attracties een groot gemis gaan zijn. Ik ben benieuwd welk thema ze gekozen hebben, de haven zal het wellicht al niet zijn. Ik denk toch wel dat ze hier iets moois gaan neerzetten!
    Sorry hoor, al hun thema's zijn maar half uitgewerkt uiteindelijk hé. Een toegangspoort bouwen, een schedel op het dak van ene kale loods plaatsen en het adventure valley noemen, dat noem ik geen doorgedreven thema ofzo. Een poging is het zeker wel, en een mooie poging, zeker waar. Maar kom. Vergelijk het eens met de zone waar Tiki Waka in staat nu. Wereld van verschil. (Ben de naam van de zone even vergeten, maar kom.)

    Dat er iets in de plek komt zal wel mogen zeker. 2 kinderattracties weg --> 1 in de plek. En hopelijk inderdaad geen speeltuin. (Al vrees ik er oprecht voor.)

    Ik hou mijn hart al vast voor de 'thematisatie' die ze bij de nieuwe achtbaan gaan zetten hoor. Ik verwacht er echt niet veel van.

    En let op; voor ik weer ga horen dat ik nodeloos negatief ben, ik ben zéér blij met de nieuwe baan (staat hier in dit topic ook wel al ergens iets positiefs van mij hoor); mooie vooruitgang. Maar ik denk dat we wel allemaal door hebben dat BBJ en thematisatie niet altijd even goed samen ging/gaat hé. Ze proberen, doen hun best, maar het is toch altijd zeer beperkt hé.
    Je vois la vie en des biscuits.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •