X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 17 van de 17

Onderwerp: Quiz Tijd

  1. #1

    Quiz Tijd

    Via sporcle.com vond ik al enkele leuke quizzen om te doen, niet per se pretpark gerelateerd. Wat wel leuk is, is dat je er ook zelf kan maken en dus heb ik er mij mee bezig gehouden.

    Bij deze vier quizzen die je kan doen (let wel, ze zijn in het Engels):

    - Wie bouwde de coaster?
    - Som alle B&M coasters van Europa op binnen de tijd
    - Waar kan je de Disney attractie niet vinden?
    - Vind het juiste Europese park bij de coaster


    Heb je nog andere leuke gevonden (op andere sites mss?) en heb jij er al gemaakt?
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  2. #2

    Re: Quiz Tijd

    Super tof om je kennis te testen. Deed vroeger altijd van die lijstjes met geografiethema's. Ben er ooit in geslaagd om zo alle landen, hoofdsteden en hun vlag te kennen.
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  3. #3

    Re: Quiz Tijd

    Oh my God heerlijk, ik kan me hier echt uren mee amuseren

    Misschien een leuk idee om de scores bij te houden? Hier alvast de mijne
    10/15
    19/20
    7/15
    37/40

    Conclusie: ik moet nog werken aan mijn Disney-kennis
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  4. #4

    Re: Quiz Tijd

    Psst.. Hype staat in Särkänniemi, niet in Linnanmäki

  5. #5

    Re: Quiz Tijd

    Die laatste is leuk! Ik verwachtte een buis, maar haalde 24/40, niet slecht voor iemand met alleen parken in de Benelux + DLP + Nigloland op de teller vind ik zelf

    Ik ben niet zo'n gigantische fan van B&M zoals veel mensen, dus van die quiz bak ik niet veel... 5/15. En van buiten Europa ken ik al helemaal niks, dus de andere resultaten zal ik maar niet vermelden.
    Laatst gewijzigd door Rickie97; 13-10-17 om 13:57.

  6. #6

    Re: Quiz Tijd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Psst.. Hype staat in Särkänniemi, niet in Linnanmäki
    Aangepast! Mijn Fins is niet zo goed, lol
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  7. #7

    Re: Quiz Tijd

    Ik had m'n scores eigenlijk veel lager verwacht:
    Achtbaan en bouwer:15/15 deze was eigenlijk zeer makkelijk als je al een aantal keer gewoon voor de lol op rcdb kijkt
    B&M:19/20
    Disney:15/15 m'n disney kennis is zelfs nog beter dan ik verwachte
    Achtbaan en park:27/40 jammer genoeg verranderde m'n iPad de hele tijd de namen door die stomme autocotrectie
    Laatst gewijzigd door Nielsje; 07-10-17 om 19:56.

  8. #8

    Re: Quiz Tijd

    Bouwer bij de achtbaan: 15/15
    Disney: 52% (oh Disney... Het was moeilijk want vaak wist ik dat het type wel in park Y of X stond, maar bedacht ik me te laat dat die daar dan anders noemt...)
    B&M's: 20/20, echter redelijk veel tijd verloren omdat ik de spelling van flug der damonen moest opzoeken .
    Achtbanen bij park: 40/40

  9. #9

    Re: Quiz Tijd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Bouwer bij de achtbaan: 15/15
    B&M's: 20/20, echter redelijk veel tijd verloren omdat ik de spelling van flug der damonen moest opzoeken .
    Achtbanen bij park: 40/40
    Wow, proficiat!
    Once you sit back, you never go back.

  10. #10

    Re: Quiz Tijd

    Ik heb er zelf nu ook één gemaakt.
    Laat me weten wat jullie er van vinden!

    https://www.sporcle.com/games/Coaste...lgian-coasters
    Laatst gewijzigd door Nielsje; 08-10-17 om 08:58.

  11. #11

    Re: Quiz Tijd

    Ik had 25/33. Iets minder dan gedacht, maar ok. Onderstaand niet openklappen voordat je de quiz hebt gedaan!

    Dit gedeelte bevat spoilers. Klik op onderstaande knop om het gedeelte open te klappen.

    Open spoilers

    ************ Spoilergedeelte ************

    Mijn fouten:
    - de Vleermuis in Plopsaland vergeten, schande!
    - ik wist niet dat de naam van de nieuwe achtbaan van Walibi Belgium al bekend was?
    - Mont Mosan ken ik van op dit forum, ik heb gegokt op La Chenille voor de achtbaan maar dat was blijkbaar niet close enough (tis chenille zonder la)
    - Plopsa Coo, Plopsa Indoor Hasselt... Nog nooit geweest.
    - En Mega speelstad: allez, dat zijn geen achtbanen hé zeg

  12. #12

    Re: Quiz Tijd

    12/15
    19/20
    8/15
    33/40

  13. #13

    Re: Quiz Tijd

    Hier nog een nieuwe quiz en zeker een uitdaging! 1 verkeerd antwoord = game over!
    Topic: Is het een Six Flags of een Cedar Fair coaster?

    https://www.sporcle.com/games/NotFro...-rollercoaster
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  14. #14

    Re: Quiz Tijd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Hier nog een nieuwe quiz en zeker een uitdaging! 1 verkeerd antwoord = game over!
    Topic: Is het een Six Flags of een Cedar Fair coaster?

    https://www.sporcle.com/games/NotFro...-rollercoaster
    Damn, ik was redelijk probleemloos tot twintig geraakt tot
    Dit gedeelte bevat spoilers. Klik op onderstaande knop om het gedeelte open te klappen.

    Open spoilers

    ************ Spoilergedeelte ************

    twicked twister
    er ineens tussenzit. Als ik niet zo snel had willen zijn... Ergerlijke generieke namen!

  15. #15

    Re: Quiz Tijd

    8/15
    17/20
    8/15
    30/40

    Een bloemlezing uit mijn missers:
    Dit gedeelte bevat spoilers. Klik op onderstaande knop om het gedeelte open te klappen.

    Open spoilers

    ************ Spoilergedeelte ************


    1.Cobra (gerstlauer), Shockwave (arrow), Project X (Gerstlauer), Verbolten (Intamin), Intimidator (Intamin: door spastische muisslip) Do doponda (Maurer)

    2.flug der fucking dämonen! het heeft me de halve quiztijd gekost om dat juist te spellen!
    Daemonen, Monster en Galactica kwam ik uit stress even niet op: die eerste kende ik enkel als 'die kleine Deense'

    3.Dat verbaast me niet en tegelijkertijd wel: ik heb nog nooit een voet binnengezet in Disney.

    4. Etnaland, Movie Park Germany (oei, stond die coaster daar tussen?!), Tusenfryd, Furuvik, Duinrel, Taytopark, Dat Deens park met die kleine B&M, Parque de atracio Parce de attracio FUUU, Sarka Särka Särkanie FUUU,
    Walibi rhones alpes Walibi Sud ouest Walibi Aquitane walibi sudouest walibiloraine Walibi Rhones-Alpes - Fraispertuis City?!

  16. #16

    Re: Quiz Tijd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk Berichten
    Ik heb er zelf nu ook één gemaakt.
    Laat me weten wat jullie er van vinden!

    https://www.sporcle.com/games/Coaste...lgian-coasters
    Leuk! Had 29/33 want die kleinere achtbanen kende ik niet vanbuiten Zeker up-to-date houden zou ik zeggen
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  17. #17

    Re: Quiz Tijd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk Berichten
    Ik heb er zelf nu ook één gemaakt.
    Oei... de vaderlandse kennis mag bijgeschroefd worden... Kleine parken, nieuwe namen en hybride gevallen kwamen niet spontaan in mij op.
    22/33

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •