X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 33 van de 35 EersteEerste ... 233132333435 LaatsteLaatste
Resultaten 641 tot 660 van de 698
  1. #641

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExpeditionGeForce Bekijk Berichten
    Van Childhood Fears heb ik niets gevonden, dus ik vermoed dat deze niet meer aanwezig zal zijn tijdens de nocturnes
    Inderdaad, ik heb ook zo'n vermoeden. Langs de ene kant vind ik dit wel jammer. Het was best wel een goed spookhuis en bovendien zeer uniek om kinderland voor een keer te gebruiken als horrorlocatie. Langs de andere kant ben ik er ook niet zo rauwig om. Desondanks dat ik de ervaring heel erg vet vond, vond ik hem toch wat aan de korte kant. Bovendien was de capaciteit niet echt fantastisch waardoor de wachttijd als snel opliep.

    Toch vind ik het vreemd dat we Childhood Fears volgend jaar waarschijnlijk niet gaan terugzien. Volgens mij was toch bijna iedereen er enthousiast over.
    Wenn das Glück an eure Tür klopft, versäumt nicht zu öffnen

  2. #642

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Heel erg jammer van Childhood Fears, maar ik vrees het inderdaad ook. Komt nergens voor op hun website, dus denk ook over & out.

    Is er een korting voorzien voor abonnees op de Horror Pass? Want daar vind ik precies niets over... Ook het beperkte vuurwerk is best jammer, maar gelukkig zijn er genoeg andere shows.

    Voor het eerst sinds een paar jaar lijken me de nocturnes niet zoveel specialer dan een gewone halloween dag te worden...

  3. #643

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Na anderhalve maand nog een 'ge-fjoeried'. Er staan op meerdere plaatsen borden met info over 'vooruit' of 'stemmen' (en veel meer uitleg daarover, meertalig). Dat wordt nu ook omgeroepen door speakers.

    De houten poortjes in het station die operators openden, zijn vervangen door span-linten zoals op luchthavens. De hekkens lijken me aan versteviging toe. Zelfs kleine kinderen krijgen die los geschud.

    De vegetatie is sterk toegenomen. Ziet er wel iets te wild uit naar mijn smaak. BJL heeft een sterke groendienst, hopelijk wordt dat volgend jaar ietsjes esthetischer.

  4. #644

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Eentje dat past in het 'Raad-je-plaatje'-topic:
    Halloween-decoratie, afval, toevoegsels voor Land of Legends, ...?


  5. #645

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    De vegetatie is sterk toegenomen. Ziet er wel iets te wild uit naar mijn smaak. BJL heeft een sterke groendienst, hopelijk wordt dat volgend jaar ietsjes esthetischer.
    Die vegetatie is puur onkruid. Niet direct mijn smaak, maar zo wil men blijkbaar het verwilderd doen uitziet op bepaalde plaatsen. Als je uit Fury naar buiten gaat, zagen we daar rechts zelfs een uitgerukte verdorde boom liggen. Ik dacht eerst dat het om een vergeten opruiming van de groendienst ging, maar blijkbaar is die boom daar ook bewust zo achtergelaten ...

  6. #646

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Bobbejaanland verlengt het seizoen (en halloween ook) met 1 week. Het park is tot 10 november geopend.


  7. #647

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Wow, dat is leuk nieuws!

  8. #648

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ook voor abo's? Vermelden die niet t.e.m. 3 nov. Ga ik mss van profiteren. Lang weekend door 11/11.

  9. #649

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Ook voor abo's? Vermelden die niet t.e.m. 3 nov.
    Inderdaad, daar staat "geldig t.e.m. 03/11/2019" op...

  10. #650

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ow fuck, inderdaad, maar dat is het normale einde van het seizoen... Als ze dit nu verlengen met een week...

  11. #651

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polletje Bekijk Berichten
    Die vegetatie is puur onkruid
    Ben ik de enige die dat stiekem wel heel tof vond? Niet alles hoeft keurig gesnoeid te zijn voor mij, ik hou er wel van als men af en toe de natuur gewoon haar gang laat gaan
    Once you sit back, you never go back.

  12. #652

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Volgens Looopings zouden tickets die normaal geldig zijn t.e.m. 3/11 wel ook dat weekend kunnen gebruikt worden, dus ik vermoed de abo's ook?

  13. #653

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik ben dat gaan vragen van die abo's: ook geldig op 10/11. "We gaan die abo's daarvoor niet aanpassen." Idem voor kaartjes waarop staat "t.e.m. 3 nov. 2019". Ik had dit wel graag op de webstek gezien i.p.v. louter een mondelinge belofte.

    Na de première van LoL heb ik het park 7 keer bezocht. 6 keer was ik voor 10:05 aan de ingang van Fury en ...
    - nooit zag ik toen al testritten.
    - 2 keer liet men ons zonder mededeling nog 20 à 30 min wachten alvorens de wachtrij in te mogen.
    - de 4 andere keren werd ons een storing gemeld en meestal daarna geadviseerd de pre-wachtrij te verlaten. Zo ook weer vandaag: "Storing, weten niet hoelang". Wij hielden toch nog een kwartier koppig vol, tot de mededeling "Probeer nog eens rond 11:00".

    Nieuwe coasters kunnen kuren hebben, de korte storingen (vooral op de laatste draaischijf, zowel on-ride als in de wachtrij meegemaakt) vind ik niet zo erg want dat raakte iedere keer binnen 10 min. opgelost.

    Fury heeft duidelijk opstart-problemen. Die lijken me niet gerelateerd aan het weer: droog, nat, warm, normaal voor de tijd van het jaar, ...
    Ik durf - wars van enige technische kennis - die problemen wel een beetje linken aan het parkbeleid. Zouden ze (te) laattijdig beginnen met testen / opstarten, zelfs van hun paradepaardje?

    Vandaag was één van de drukste dagen ooit meegemaakt in BJL, buiten de Rode Kruis dagen, dan. En denk maar niet dat ze door de uitgestelde opstart van Fury, afzien van hun latere opstart elders in het park. Het toilet naast Panos was nog niet open. En Naga Bay puilde al uit nog voor de kooi werd geopend. We kozen voor een ritje Revo. De weg-aanduiding in de hall is voor leken nog steeds onduidelijk. Van een operator was het verplicht poortjes opvullen van achteraan te beginnen. Wie later toekwam kreeg heel proper op die manier wel front.

    Na Revo was er rond 10:25 nog niks open in het Cowboy-dorp, zelfs geen matjes-glijbaan. Wel al volk voor al de gesloten wachtrij-toegangen, ginds. Idem bij Dreamcatcher. Om 10:30 opende die attractie met warempel meteen 2 treinen! Dat de ingepakte VR-brillen er nog steeds aan de zittingen bungelen, vind ik geen zicht. En het zal de brillen ook geen goed doen, durf ik te vermoeden. Effe plassen in Kinderland ging natuurlijk niet want ... gesloten. Okidoki deed het toen nog maar met één trein. De orders luiden "Uitstellen tot het volk tot buiten de eigenlijke wachtrij staat," vermoed ik.

    Hulde aan de operators van Sledge, die veel moeite doen om veel volk mee te krijgen. Al zouden ze beter hier wel met verplichte plaatsen werken. Die gaten die mensen soms laten: tering-asociaal! Die arm vind ik het mooiste ornament van LoL. Beetje jammer dat niet-berijders van Sledge deze niet te zien krijgen: daarvoor moet je echt al een stukje voorbij de wachtrij-poort gaan.

    O ja, twee keer Fury gedaan, ik geef graag deze hint voor (andere) ongeduldigaards: Het wachthok voor 'stemmen' is kleiner dan dat van 'vooruit'. Wanneer beide vol staan, lijkt het aan beide kanten even druk, wat dus niet waar is. Je wint vaak één of twee wachtbeurten door voor 'stemmen' te gaan. Vandaag was het hok voor 'stemmen' opvallend leger dan voor 'vooruit'. Je kon dus makkelijk drie beurten winnen ... of verliezen. Ik vermoed dat het toch vooral families waren vandaag, die Fury voor de eerste keer bereden en voor dus 'vooruit' opteerden.

    Voor het eerst deden we geen enkele water-attractie wegens de drukte en om dezelfde reden werd ook Typhoon door ons geskipt. Ik gun het park natuurlijk wel dat bezoekers-succes. LoL en in het bijzonder Fury moet immers terugbetaald worden. Maar als abonnee verplaats me dan in een occasionele bezoeker, die geconfronteerd wordt met een beginstoring van de top-attractie, laattijdige openingen elders en quasi overal lang wachten. Gelukkig voor ons lag Hidrodoe op de terugweg!
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 22-09-19 om 20:53.

  14. #654

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Ik durf - wars van enige technische kennis - die problemen wel een beetje linken aan het parkbeleid. Zouden ze (te) laattijdig beginnen met testen / opstarten, zelfs van hun paradepaardje?
    Het is wel degelijk het beleid. Blijkbaar is het wel geen geheim meer.

    Ik hoorde iemand al aan het begin van de zomervakantie, net na de opening, zeggen dat de crew van Fury pas standaard tegen 10u toekomt (natuurlijk omwille van kostenbesparing). Beetje jammer voor hun nieuw paradepaardje maar het is wel degelijk de regel in plaats van de uitzondering.

    Als ze kosten willen besparen, heel simpel: weg met de VR bij Dreamcatcher en Revolution. Dat is dan al 2 personeelsleden per attractie uitgespaard. Gooi die Banana Battle het park uit, die trekt amper bezoekers en staat waar die niet moet staan. Dat is nog een personeelslid uitgespaard.

    Het laatst genoemde hoeft zelfs niet. Minder personeel bij de DC & Revo is al voldoende om de kosten gelijk te houden wanneer de crew van Fury toch al vroeger zou beginnen.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 22-09-19 om 21:05.

  15. #655

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    De weg-aanduiding in de hall is voor leken nog steeds onduidelijk.

    Dat de ingepakte VR-brillen er nog steeds aan de zittingen bungelen, vind ik geen zicht. En het zal de brillen ook geen goed doen, durf ik te vermoeden.

    O ja, twee keer Fury gedaan, ik geef graag deze hint voor (andere) ongeduldigaards: Het wachthok voor 'stemmen' is kleiner dan dat van 'vooruit'. Wanneer beide vol staan, lijkt het aan beide kanten even druk, wat dus niet waar is. Je wint vaak één of twee wachtbeurten door voor 'stemmen' te gaan.

    Zelf had ik bij mijn allereerste bezoek ooit geen probleem om de ingang van Revolution te vinden, ik vind de wegwijzer in de hal duidelijk genoeg. De splitsing in de wachtrij van Sledgehammer vind ik dan weer wel verwarrend: ik wou erin en stond opeens voor de uitgang

    De opmerking dat in zakken heen en weer geschud worden niet zo gezond kan zijn voor die VR-brillen is iets waar ik zelf nog niet over had nagedacht, maar het zou me niet heel veel verbazen. Al moet ik toegeven dat ik het wel een grappig zicht vond: nooit eerder zag ik een achtbaantrein met zakken eraan.

    Bedankt voor je tip over Fury: goed observatiewerk en bruikbaar advies!
    Once you sit back, you never go back.

  16. #656

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Ik ben dat gaan vragen van die abo's: ook geldig op 10/11. "We gaan die abo's daarvoor niet aanpassen." Idem voor kaartjes waarop staat "t.e.m. 3 nov. 2019". Ik had dit wel graag op de webstek gezien i.p.v. louter een mondelinge belofte.
    Ondertussen staat op hun website dat ze inderdaad geldig zijn tot en met 10/11.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  

  17. #657

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ah, super! Misschien dan toch een weekend later naar BBJ gaan

  18. #658

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Wie dit jaar nog een rit in The Forbidden Caves wil maken, is er waarschijnlijk aan voor de moeite. Deze is voor onbepaalde tijd gesloten voor onderhoudswerken.



    Bobbejaanland bevestigt dit op de pagina van de attractie.

  19. #659

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExpeditionGeForce Bekijk Berichten
    Wie dit jaar nog een rit in The Forbidden Caves wil maken, is er waarschijnlijk aan voor de moeite. Deze is voor onbepaalde tijd gesloten voor onderhoudswerken.



    Bobbejaanland bevestigt dit op de pagina van de attractie.
    Oh nee, wat een gemis.

  20. #660

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Oh nee, wat een gemis.
    Dat is een gemis! Ze zouden het toch op z'n minst als een walkthrough mogen aanbieden! Beste deel van de attractie!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •