X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 378

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Technisch gezien loopt temple nog vlotjes volgens mij, kreeg nog niet zo heel lang geleden een nieuwe soundtrack enzo. Het is gewoon zo dat Phantasialand beperkt zit in ruimte dus moeten ze ofwel drastisch slopen en nieuw bouwen, of ze staan stil...
    temple is ook nog soepel. maar die soundtrack is toch al weer van 2015 dus alweer bijna 4 jaar geleden. beperkt ruimte zegt niks. als je een enorme renovatie geeft heb je weer 2 mooie attracties die weer populair zijn bij mensen ( temple is dat nu ook nog wel ) phantasialand heeft gewoon geen respect voor oudere attracties en laten ze aan hun lot over. en dat is helaas een kritisch punt op phl.

  2. #2

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    temple is ook nog soepel. maar die soundtrack is toch al weer van 2015 dus alweer bijna 4 jaar geleden. beperkt ruimte zegt niks. als je een enorme renovatie geeft heb je weer 2 mooie attracties die weer populair zijn bij mensen ( temple doet dat nu ook nog wel ) maar zoals ik al zij: phantasialand heeft geen respect voor oudere attracties en laten ze aan hun lot over. en dat is helaas een kritisch punt op phl.
    Temple, populair? Je merkt toch duidelijk dat iedereen voor het grotere geweld gaat en deze links laat liggen. VanHollywood Tour, waren we afgelopen weekend nog over aan het wegdromen zou je wel een mooie Wuze darkride kunnen maken, maar het systeem is al serieus verouderd, soms is het gewoon beter te slopen en opnieuw te beginnen. Ook marketing technisch gezien is nieuw altijd beter dan vernieuwd.

  3. #3

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    temple is ook nog soepel. maar die soundtrack is toch al weer van 2015 dus alweer bijna 4 jaar geleden.
    Denk je dat een attractie elk jaar een nieuwe soundtrack moet krijgen? Hoe veel parken ken je die na zo veel jaren überhaupt nog geld uit geven aan een nieuwe soundtrack?

    De temple krijgt prima onderhoud. Daarom dat hij ook nog zo soepel loopt. Het probleem van de temple is de constructiewijze. Goede theming is zwaar en deze constructie kan slechts enkele kilo's per vierkante meter dragen. Dat betekent dat je er heel erg weinig mee kunt doen. De theming die er vroeger in hing was bevestigd aan punten die behoorlijk verspreid waren, zodat ook het gewicht verspreid was.

    Betekent natuurlijk niet dat je nu helemaal niets meer kunt, maar met het gekozen thema is het toch wel lastig. Je gaat dan net zoiets krijgen als die paar objecten die je bij Vogel Rok onderweg tegen komt en dat voegt toch ook niet echt iets toe.

  4. #4

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten

    Betekent natuurlijk niet dat je nu helemaal niets meer kunt, maar met het gekozen thema is het toch wel lastig. Je gaat dan net zoiets krijgen als die paar objecten die je bij Vogel Rok onderweg tegen komt en dat voegt toch ook niet echt iets toe.
    Hoezo dat voegt niets toe? Ik weet nog dat ik als kleine Ignace toch altijd wegdook van de grote, enge vogels onderweg. Attracties zijn meestal voor een jong publiek ontworpe, of toch op zijn minst voor een publiek dat niet rotverwend is door de meest spectaculaire attracties en theming.

  5. #5

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Hoezo dat voegt niets toe? Ik weet nog dat ik als kleine Ignace toch altijd wegdook van de grote, enge vogels onderweg. Attracties zijn meestal voor een jong publiek ontworpe, of toch op zijn minst voor een publiek dat niet rotverwend is door de meest spectaculaire attracties en theming.
    Uhuh.. vertel dat maar aan de ontwerpers van Taron, Talocan, etc.. allemaal heel erg op jong publiek ontworpen.

    En laten we niet beginnen over het niveau van Theming. Zelfs Hotel Tartüff (wat inderdaad op jong publiek gericht is) heeft toch wel een heel ander niveau dan Vogel Rok of dan wat Temple of the Night Hawk ooit zou kunnen hebben.

    Trouwens.. juist die grootste vogel bij Vogel Rok slaat nergens op. Je zit op de rug van dat beest om vervolgens het beest tegen te komen op wiens rug je zit, met het eiland waar zijn eigen ei op ligt in zijn poten.. right.

    Trouwens.. ik heb nooit gezegd dat het helemaal niets toe voegt, maar de toegevoegde waarde is voor een gemiddelde bezoeker toch wel erg klein. In elk geval is het kapitaalvernietiging, want de baan gaat er echt niet populairder op worden. Dus voor het park zelf zou ik zelfs durven beweren dat het inderdaad niets toe voegt.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •