X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 237

Onderwerp: Walibi Holland 2019

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: Walibi Holland 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Wat een verrassing? Heeft dat park zelf niet door dat hun rebranding kant noch wal raakt? Het is schreeuwerig, lelijk uitgewerkt en het straalt allesbehalve stijl uit ... En dan mag die RMC nog zo goed worden, mooi is het allemaal niet. Het feit dat ze, duidelijk, zelf niet meer weten wat ze doen ...
    Ik vind dat hier veel te veel negatief gedaan wordt over dat park. Het is niet omdat de rebranding niet jullie stijl is dat het niet geslaagd is. Deze rebranding is volgens mij zeker goed voor een jongerendoelgroep. Als je daar op een zomernocturne naartoe gaat zie je daar gewoon een hele dag jongeren een topdag beleven. Het probleem is echter dat dat een doelgroep is zonder geld, en eigenlijk ook een die gewoon voor de attracties komt (en op zo'n nocturnes dan ook voor het festivalgevoel) en niet zozeer voor thema. Die nocturnes zijn een schot in de roos (voor zover ik het gezien heb) maar het grootste deel van de jongeren gaat dan naar één nocturne in de zomer komen en niet op gewone openingsdagen. Dat brengt dus niet op, dàt is het grootste probleem denk ik.

    Ik vind het jammer dat ze nu toch weer van gedacht veranderen, maar commercieel gezien begrijpelijk.
    Laatst gewijzigd door Rickie97; 14-02-19 om 09:14.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •