X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 49

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plohn] 2019 - Big Dipper coaster

    Mooie toevoeging! Ligt het nu trouwens aan mij, of lijkt 5,5 miljoen euro eerder weinig voor een achtbaan van dit formaat?

  2. #2

    Re: [Plohn] 2019 - Big Dipper coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Mooie toevoeging! Ligt het nu trouwens aan mij, of lijkt 5,5 miljoen euro eerder weinig voor een achtbaan van dit formaat?
    Misschien is dat het geld dat het park er zelf in steekt, en krijgen ze voor het restbedrag subsidies van de EU? Gebeurd wel vaker, ook El Toro in hetzelfde park en Rattenmühle (in Familypark Neusiedlersee, de achtbaan van mijn avatar) is (deels) met Europees geld gebouwd.

    Maar op zich lijkt de layout sterk op die van Lost Gravity, dat zal ook wel schelen in de ontwerpkosten.

  3. #3

    Re: [Plohn] 2019 - Big Dipper coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Mooie toevoeging! Ligt het nu trouwens aan mij, of lijkt 5,5 miljoen euro eerder weinig voor een achtbaan van dit formaat?
    Nouja. De baan wordt zoiets als Lost Gravity staat er. Dat is niet echt een grote baan en deze versie wordt nog compacter (al is LG niet echt compact te noemen). Dus kan me best voorstellen dat zo een baan dan helemaal niet duur hoeft te zijn.

    Ter Vergelijk: Black Mamba kostte precies het dubbele. Daarvoor heb je nu een baan die kleiner is van een fabrikant die véél goedkoper is dan B&M.

    Ik dacht dat een SLC net 2 miljoen meer kost en ook die banen zijn flink groter dan wat we hier mogen verwachten.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •