X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 235

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Is daar ooit wetenschappelijk onderzoek naar geweest of is dat gewoon iets dat je aanneemt voor waar? Lijkt me eerder gebasseerd op anekdotisch bewijs dan op echte feiten die stelling.


    het is echt wel een vaststaand feit dat de kinderen van vandaag veem meer durven, zal ook elke pretparkdirecteur vertellen in een interview.

  2. #2

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    het is echt wel een vaststaand feit dat de kinderen van vandaag veem meer durven, zal ook elke pretparkdirecteur vertellen in een interview.
    'een vaststaand feit', haha... Onzin, dit is allemaal gebaseerd op anekdotisch bewijs, al zei de paus het. Zoals Coasterfrenzy zegt valt er onmogelijk een onderzoek naar te doen, dus het als 'feit' gaan voorstellen is een verdraaiing van de werkelijkheid.

    Het klinkt gewoon leuk in zo'n interview, maar is daarom niet per se waar. Net zoals veel wat directeurs zeggen in interviews...

  3. #3

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    'een vaststaand feit', haha... Onzin, dit is allemaal gebaseerd op anekdotisch bewijs, al zei de paus het. Zoals Coasterfrenzy zegt valt er onmogelijk een onderzoek naar te doen, dus het als 'feit' gaan voorstellen is een verdraaiing van de werkelijkheid.

    Het klinkt gewoon leuk in zo'n interview, maar is daarom niet per se waar. Net zoals veel wat directeurs zeggen in interviews...
    Als ik bekijk wat ik en mijn vrienden vroeger deden van attracties en wat we durfden, dat dan vergelijk met de jeugd van tegenwoordig, ja dan zeg ik dat het voor mij een vaststaand feit is dat kinderen nu meer durven...

  4. #4

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Als ik bekijk wat ik en mijn vrienden vroeger deden van attracties en wat we durfden, dat dan vergelijk met de jeugd van tegenwoordig, ja dan zeg ik dat het voor mij een vaststaand feit is dat kinderen nu meer durven...
    Dat is een perfect voorbeeld van wat ik al heel de tijd probeer duidelijk te maken. Zondag met Lubach kan het allicht iets duidelijker uitleggen:


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •