X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 32

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Overgewaardeerde pretparken!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    - Bellewaerde: Ik heb persoonlijk zeer weinig met dit park. Het is niet dat ik het zeer slecht vind, maar ik vind het ook zeker niet goed. Ik heb eigenlijk vrijwel overal in dit park een net niet-gevoel, wat er toch voor zorgt dat dit mijn minst favoriete park in België is.
    Daar volg ik je wel in, Bellewaerde is voor mij eigenlijk zo'n beetje een non-park. De combinatie met dieren doet me echt helemaal niets en ook het attractieaanbod is erg mager te noemen. Een echte topper kan je er in mijn ogen dan ook niet vinden. Aan de andere kant gaat het hier over meest overgewaardeerde pretparken, en nu twijfel ik eraan of pretparkfans in het algemeen Bellewaerde zozeer waarderen .

    Phantasialand is (voor mij) dan weer een ander verhaal, dit park staat zeer hoog aangeschreven bij heel wat fans en doet mij helemaal niets. Best vreemd, want het park heeft vrijwel alle recepten in huis om een topper te zijn. Maar onder andere Wuze Town is zo'n spelbreker. De Winjas zijn zeer leuke achtbanen, maar dat thema voelt zo ongezellig en 'gemaakt' aan dat ik er echt niet van kan genieten.

    Ook het feit dat het park zo vol gebouwd is zorgt er in mijn ogen voor dat het erg ongezellig is. Ik hou van veel groen in een park, maar Phantasialand is vrijwel volledig volgestort met beton. Het geheel voelt voor mij gewoon veel te kunstmatig aan en daarom zal ik wellicht nooit fan worden.
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  2. #2

    Re: Overgewaardeerde pretparken!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten
    Daar volg ik je wel in, Bellewaerde is voor mij eigenlijk zo'n beetje een non-park. De combinatie met dieren doet me echt helemaal niets en ook het attractieaanbod is erg mager te noemen. Een echte topper kan je er in mijn ogen dan ook niet vinden. Aan de andere kant gaat het hier over meest overgewaardeerde pretparken, en nu twijfel ik eraan of pretparkfans in het algemeen Bellewaerde zozeer waarderen .
    Opvallend dat Bellewaerde zowel in dit topic genoemd wordt, als bij het "ondergewaardeerde forum".
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  3. #3

    Re: Overgewaardeerde pretparken!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
    Opvallend dat Bellewaerde zowel in dit topic genoemd wordt, als bij het "ondergewaardeerde forum".
    Smaken verschillen nu eenmaal, en daar gaat het hier toch voor het overgrote deel om.

    Op zich verwacht ik in dit topic relatief goede parken, terwijl ik juist in dat andere topic relatief slechte parken verwacht. Je hebt echter genoeg parken die ook een beetje middenmoot zijn en dan kun je er ook heel gemakkelijk van beide kanten tegenaan kijken.

  4. #4

    Re: Overgewaardeerde pretparken!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
    Opvallend dat Bellewaerde zowel in dit topic genoemd wordt, als bij het "ondergewaardeerde forum".
    Ik zou er ook helemaal niet aan gedacht hebben om Bellewaerde hier te vernoemen. Gewoon omdat volgens mij het park volgens de 'publieke opinie van de pretparkfans' niet ontzettend gewaardeerd wordt. Maar ik kan er ook naast zitten natuurlijk . Zoals coasterfrenzy zegt; smaken verschillen.
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  5. #5

    Re: Overgewaardeerde pretparken!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten
    Daar volg ik je wel in, Bellewaerde is voor mij eigenlijk zo'n beetje een non-park. De combinatie met dieren doet me echt helemaal niets en ook het attractieaanbod is erg mager te noemen. Een echte topper kan je er in mijn ogen dan ook niet vinden. Aan de andere kant gaat het hier over meest overgewaardeerde pretparken, en nu twijfel ik eraan of pretparkfans in het algemeen Bellewaerde zozeer waarderen .
    Sterk. Ik kan het niet beter verwoorden. Ben er de laatste jaren al een paar keer geweest en telkens weer is het een ontgoocheling. Deftige attracties staan er niet, voor dieren ga ik wel naar Pairi Daiza en voor de natuur ga ik wel naar een stadspark. Bellewaerde is voor mij vlees noch vis.

    De reeds aangehaalde punten mbt Disneyland Parijs kan ik zeker plaatsen. Voor de attracties op zich moet je zo'n hoge kosten niet betalen. Maar die Disney-"magie" vind je toch nergens anders, vind ik. Ik krijg nog steeds kippenvel als ik terugdenk hoe de kinderen (en ouders) in extase gaan wanneer in de avondshow de begingeneriek van "Let it go" begon. Ik vind het prachtig om te zien hoe zelfs de allerkleinsten dolenthousiast staan aan te schuiven voor een knuffel van Mickey. Ik ben natuurlijk wel getrouwd met een Disney-fan, dat kan ook wel meespelen (net getrouwd met het feest in een Disney-thema)

    Europapark vind ik niet zo zwaar overgewaardeerd. Het park krijgt veel aandacht, maar naar mijn gevoel niet ten onrechte. In mijn ogen kan het niet op tegen de Universal Studio's van deze wereld. Maar qua attracties en thematisering is europapark toch wel top in Europa.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •