X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 99

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde] Toekomstspeculaties

    Ik ga mee met Etwien. Ik heb ook hetzelfde gevoel over Bellewaerde. Het heeft enorm potentieel, ligt in een goede regio. Kunnen maar niet willen. Ook klantvriendelijkheid laat daar redelijk te wensen over. Al verwacht ik daar binnen niet al te lange tijd ook wel een "masterplan". Bij Bobbejaanland heb ik dat omgekeerd tegenwoordig. Wel willen, maar niet kunnen/mogen van hogerhand, al doen ze hun best daar. Welk park komt gratis af met 100 zakjes chips/snoep en drank en een technische ploeg als er een groep kinderen gestrand is door dat hun bus in panne staat? Bobbejaanland wél.
    Wel is Bellewaerde nog altijd beter dan een vervallen en onveilig Boudewijnpark. Daar is het niet willen, niet kunnen en eigenlijk totaal geen idee hebben waar we mee bezig zijn.

  2. #2

    Re: [Bellewaerde] Toekomstspeculaties

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Apollo Bekijk Berichten
    een vervallen en onveilig Boudewijnpark. Daar is het niet willen, niet kunnen en eigenlijk totaal geen idee hebben waar we mee bezig zijn.
    Indien gewenst, kan in dit geciteerde argument met beeldmateriaal bevestigen ...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •