X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 31 van de 31
  1. #21

    Re: Le nouveau Looopings est arrivé

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aero Bekijk Berichten
    Gemiste kans om Walibi Holland erbij te vermelden! Dan konden die ook eens lachen!
    (voor wie niet weet waarover ik het heb, de webschijt met drie o's is al tig keer aan het onnozel aan het doen geweest dat de site voor Walibi Halloween niet werkte)
    Vandaag is het weer bingo! Tig keer +1 voor het zoveelste Walibi Holland-artikel omtrent de kapotte site. Ik kan zelfs niet meer geloven dat ze nog moeite kunnen steken in een zoveelste artikel over precies hetzelfde onderwerp!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  2. #22

    Re: Le nouveau Looopings est arrivé

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Vandaag is het weer bingo! Tig keer +1 voor het zoveelste Walibi Holland-artikel omtrent de kapotte site. Ik kan zelfs niet meer geloven dat ze nog moeite kunnen steken in een zoveelste artikel over precies hetzelfde onderwerp!
    Easy content, easy money hé. :-)
    Je vois la vie en des biscuits.

  3. #23

    Re: Le nouveau Looopings est arrivé

    Haha, een haakje dicht of een komma vergeten in je php backend code is dan natuurlijk weer niet genant...

    In dit artikel krijgen we wel wat nieuws: ze geven je een alternatieve link om toch tickets te kopen. Al staat dat wel eerder als triviaal feitje vermeld en is dat duidelijk niet de hoofdzaak van het artikel. Een titel als "bestel hier je Fright Night tickets" had ook gekund. Maar zo kennen we ze natuurlijk niet hé.

  4. #24

    Re: Le nouveau Looopings est arrivé

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    In dit artikel krijgen we wel wat nieuws: ze geven je een alternatieve link om toch tickets te kopen.
    Net dáár ging hun vorig artikel over (het voorlaatste dus om duidelijk te zijn), dus er staat werkelijk niets nieuws in dit laatste bericht
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  5. #25

    Re: Le nouveau Looopings est arrivé

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Net dáár ging hun vorig artikel over (het voorlaatste dus om duidelijk te zijn), dus er staat werkelijk niets nieuws in dit laatste bericht
    O, dat artikel heb ik zelfs niet eens gezien. De datum is hetzelfde als het artikel dat stelt dat de site al zes dagen kapot is, waarschijnlijk heb ik er zo over gelezen

    Ik trek mijn woorden in, maar dan zie ik inderdaad toch echt geen reden om nu te zeggen dat hij nog altijd niet werkt, lol.

  6. #26

    Re: Le nouveau Looopings est arrivé

    (Sorry dat ik nog maar eens dit topic naar boven haal )

    Niet zo heel lang geleden (6 september om precies te zijn) zei ik in een privébericht:
    Er waren vroeger dagen dat letterlijk meer dan de helft van de artikels op de homepage over de Efteling gingen!
    Ik hoopte zo dat dat verleden tijd was, maar vandaag is het weer prijs! 8 van de 15 artikels op de voorpagina. En dat in exact 48 uur, alstublieft! Ik zet ze even voor u op een rijtje:

    - Stem van Efteling-sprookje Meisje met de Zwavelstokjes overleden
    - Efteling rouwt om overleden Sprookjesbos-stem: 'Een groot gemis'
    (die artikels zijn de term "artikel" wel waardig. maar dan...)
    - Video: jochie staat doodsangsten uit in Efteling-achtbaan
    - 'Efteling heeft grootste plannen met mascotte Pardoes'
    - Nieuwe interactieve Efteling-app: 'Maak van wachtrij een feestje'
    - Zware herfststorm teistert Efteling: acht attracties gesloten
    - 'Brabanders vinden Efteling belangrijker dan carnaval'
    - Efteling-zangeres baalt van filmpjes: 'Ik moet aan mijn reputatie denken'

    Een vos verliest zijn streken niet...

    Ik begrijp het toch echt niet hoor. Zo'n overvloed aan artikels doet mij gewoon een hekel krijgen aan het park. Dat kan toch niet hun bedoeling zijn? Om even de overgewaardeerde parken-toer op te gaan in dit topic: de Efteling is echt wel een mooi park, maar DIT is het toch echt niet waard en verpest het voor mij gewoon. Kunnen die jongens van Looopings wel nog slapen als ze een week niet in de Efteling geweest zijn? Jezus

  7. #27

    Re: Le nouveau Looopings est arrivé

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    - 'Efteling heeft grootste plannen met mascotte Pardoes'
    Dit vond ik toch een heel opvallende titel. Ik dacht altijd dat Toverland de grootste plannen met Pardoes had. Zucht...

  8. #28

    Re: Le nouveau Looopings est arrivé

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten

    Ik begrijp het toch echt niet hoor. Zo'n overvloed aan artikels doet mij gewoon een hekel krijgen aan het park. Dat kan toch niet hun bedoeling zijn? Om even de overgewaardeerde parken-toer op te gaan in dit topic: de Efteling is echt wel een mooi park, maar DIT is het toch echt niet waard en verpest het voor mij gewoon. Kunnen die jongens van Looopings wel nog slapen als ze een week niet in de Efteling geweest zijn? Jezus
    Kuch betaalde content kuch. Ik durf er op te wedden dat Looopings een dealtje heeft met de Efteling hoor.
    Je vois la vie en des biscuits.

  9. #29

    Re: Le nouveau Looopings est arrivé

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    (Sorry dat ik nog maar eens dit topic naar boven haal )

    Niet zo heel lang geleden (6 september om precies te zijn) zei ik in een privébericht:


    Ik hoopte zo dat dat verleden tijd was, maar vandaag is het weer prijs! 8 van de 15 artikels op de voorpagina. En dat in exact 48 uur, alstublieft! Ik zet ze even voor u op een rijtje:

    - Stem van Efteling-sprookje Meisje met de Zwavelstokjes overleden
    - Efteling rouwt om overleden Sprookjesbos-stem: 'Een groot gemis'
    (die artikels zijn de term "artikel" wel waardig. maar dan...)
    - Video: jochie staat doodsangsten uit in Efteling-achtbaan
    - 'Efteling heeft grootste plannen met mascotte Pardoes'
    - Nieuwe interactieve Efteling-app: 'Maak van wachtrij een feestje'
    - Zware herfststorm teistert Efteling: acht attracties gesloten
    - 'Brabanders vinden Efteling belangrijker dan carnaval'
    - Efteling-zangeres baalt van filmpjes: 'Ik moet aan mijn reputatie denken'

    Een vos verliest zijn streken niet...

    Ik begrijp het toch echt niet hoor. Zo'n overvloed aan artikels doet mij gewoon een hekel krijgen aan het park. Dat kan toch niet hun bedoeling zijn? Om even de overgewaardeerde parken-toer op te gaan in dit topic: de Efteling is echt wel een mooi park, maar DIT is het toch echt niet waard en verpest het voor mij gewoon. Kunnen die jongens van Looopings wel nog slapen als ze een week niet in de Efteling geweest zijn? Jezus
    Artikels over de Efteling halen nu eenmaal veel bezoekersresultaten wat zich vertaalt in veel reclame-inkomsten waarvan degene achter Looopings leeft. Niet meer of niet minder dan een 'geldcommerce'.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  10. #30

    Re: Le nouveau Looopings est arrivé

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    - Zware herfststorm teistert Efteling: acht attracties gesloten
    Vooral met deze had ik moeite... Het ging vooral over de storm, waarbij ook andere parken en attracties gesloten bleven. Ik zou er het volgende van gemaakt hebben:

    "Zware herfststorm teistert Nederlandse attracties"

    Maar goed, Efteling is populair en zal automatisch veel bezoekers naar hun website lokken. Nochtans als ik op Google 'Efteling' intik kom ik niet meteen op Looopings uit.

    En zoals hierboven aangehaald, ze zullen wel een deal hebben. Hoe kunnen ze anders al zoveel informatie telkens prijsgeven?

  11. #31

    Re: Le nouveau Looopings est arrivé

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    En zoals hierboven aangehaald, ze zullen wel een deal hebben. Hoe kunnen ze anders al zoveel informatie telkens prijsgeven?
    Looopings brengt vaak toch meer info dan het park zelf zou willen, of die indruk heb ik toch. Misschien heeft Looopings een mol die in de Efteling werkt?

    Anyway: Walibi Holland heeft "gereageerd" op de vele nieuwsartikels over de kapotte website.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •