X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 6 van de 21 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 120 van de 417
  1. #101

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Toverland heeft een nieuwe teaser foor Fenix gepubliceerd op zijn youtube-kanaal. Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik zag meteen parallellen met het aankondigingsfilmpje van F.L.Y. op vlak van stijl.


  2. #102

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Toverland heeft een nieuwe teaser foor Fenix gepubliceerd op zijn youtube-kanaal. Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik zag meteen parallellen met het aankondigingsfilmpje van F.L.Y. op vlak van stijl.

    Viel me inderdaad ook op. Verder blijft het natuurlijk gewoon een fact sheet filmpje en lijkt dat natuurlijk op elkaar. Ze creëren wel hoge verwachtingen zo!

  3. #103

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Zal Toverland volgend jaar ook een 3de nieuwe attractie openen?

    Onder de werktitel Project 5 vallen liefst drie uitbreidingsplannen. Project 5A is de naam van de uitbreiding en nieuwe indeling van het parkeerterrein. Het aansluitende nieuwe entreegebied is Project 5B en themaland Avalon Project 5C. “Project 5B krijgt nog een échte naam”, verklapt Peter van Holsteijn. “Die wordt begin 2018 bekend gemaakt. Het wordt veel meer dan zomaar een poort naar Toverland, het wordt een land met entertainment en zelfs een attractie. En alles wordt tot in de puntjes gethematiseerd, nog gedetailleerder dan Avalon zelfs. Voor het entreegebied hebben we elke vierkante meter uitgetekend. Voor Avalon niet; je hoeft niet elke rots tot in detail op papier te zetten.”

    Het volledige interview lezen? http://www.parkplanet.nl/archief/118...-van-holsteijn
    Bron: parkplanet.nl

  4. #104

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Volgens mij moeten we het begrip 'attractie' redelijk open interpreteren en niet zien als in 'mechanische attractie'. Als er toch een mechanische attractie komt in de ingangszone, zie ik dit eerder in 2019 pas gebeuren.

  5. #105

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Én toch blijf ik erbij dat een Madhouse daar fantastisch zou passen!

  6. #106

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Hoewel het niet de eerste keer zou zijn dat Toverland me zou verrassen, zou ik ook niet meteen een echte attractie verwachten in het nieuwe entreegebied. Een madhouse of hoofdstation van een parktrein zouden daar wel passen, maar ik denk dat we maximum een speeltuin of doorloopattractie mogen verwachten.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  7. #107

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Mij zou het niet verbazen als het een of andere show zou zijn, zoals Katara, wordt ook een beetje beschouwd als attractie.

  8. #108

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Op de Fandag deed men vaag over het eerste gebouw dat je tegenkomt als je de toegangscontrole doorlopen hebt, alsook over de grote toren die je van ver zal kunnen zien. Mogelijks komt hier dus iets terecht... Ook dat ene gebouwtje op de eerste concepts is nog altijd onbekend.

    Er komt sowieso een avondshow in het toegangsgebied, waarvoor een podium gebouwd wordt. Dit zal wellicht ook als attractie meetellen, maar toch verwacht ik nog 1 à 2 grote(re) verrassingen in de 'onbekende' gebouwen.

  9. #109

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Is dit de eerste voorbereiding voor de aankondiging van de nieuwe inkomzone?

    Gericht aan een onbekende ontvanger



    Jaren, maanden of wellicht eeuwenlang zonder oever of wal. Opgestuurd met verschillende zeestromen en winden mee. Al deinend, golvend en stromend maakte het een lange reis.

    Maar het vond hier zijn mysterieuze eindpunt.

    Bron: https://2018.toverland.com/

  10. #110

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Zou inderdaad wel goed kunnen. Het nieuwe theater zal alvast water en zand hebben volgens de concepts... En je ziet ook aangespoelde bootjes.


  11. #111

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Meer track en supports.

    Oersterke steunpilaren voor een spannende vlucht

    Die prachtige baandelen van Fēnix verdienen natuurlijk een flinke steun in de rug. Gelukkig zijn nu ook de eerste kolommen gearriveerd in Avalon! Deze bieden straks de perfecte ondersteuning bij een spannende vlucht onder de vleugels van de mythische vuurvogel.








    Bron: https://2018.toverland.com/
    Laatst gewijzigd door Waliboy; 14-01-18 om 13:17.

  12. #112

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Oei, die supportkleuren vallen precies toch maar tegen...
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  13. #113

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Oei, die supportkleuren vallen precies toch maar tegen...
    Dat was ook mijn eerste idee, maar ik denk als het totaalplaatje klaar is dit best wel mooi zal zijn!

  14. #114

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Ik vind de kleuren eigenlijk net heel mooi in combinatie met dat blauw
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  15. #115

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Dat was ook mijn eerste idee, maar ik denk als het totaalplaatje klaar is dit best wel mooi zal zijn!
    Reactie van Tessa Maessen op Twitter:

    Op deze foto zien ze er weer heel anders uit ! Je zult het gewoon met je eigen ogen moeten zien!


    Bron: https://twitter.com/tessamaessen

  16. #116

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waliboy Bekijk Berichten
    Reactie van Tessa Maessen op Twitter:

    Op deze foto zien ze er weer heel anders uit ! Je zult het gewoon met je eigen ogen moeten zien!


    Bron: https://twitter.com/tessamaessen
    Inderdaad, daar blinken ze meer, op de andere zien ze er doffer en vuiler uit (mss door eventuele dauw die erop zit?) Wachten op een foto met zon
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  17. #117

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Mijn eerste idee bij de foto van de supports was ook nogal lauw, precies of het was zo'n matte roestkleur. De triestige belichting met het bewolkte weer helpt natuurlijk ook niet. Ik denk wel met haar nieuwe foto dat het goed zal passen bij het helblauw van de coaster.

  18. #118

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Ik hoop net wel op een matte, roestachtige kleur. Past mooi bij het thema en is redelijk origineel.

  19. #119

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Toverland onthult een stukje van de vuurtoren (het ding lijkt toch licht uit te stralen) die er aan de ingangszone komt:



    Voorlopig komt dat bovenste stukje nog vrij goed overeen met die 'oude concept art' die er een tijdje eerder lekten. Ergens vind ik dat jammer. Het is zonde om zo'n hoog bouwwerk neer te zetten zonder dat er iets mee gedaan wordt. Het lijkt me echt wat te klein om een uitkijktoren te worden.

    Laatst gewijzigd door Pretparkfreak7; 17-01-18 om 15:05.

  20. #120

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    ligt het aan mij of willen ze hier invloeden van de verschillende themagebieden insteken? De top past bij hal 1, het strooien dakje daaronder doet denken aan de Dwervels, de stenen toren kan perfect in de middeleeuwse contaxt van Avalon passen en de 'kroon' net boven het onderste dakje heeft ook iets weg van de Troy Area. Dan zou het gebouwtje zelf in Magic Forest-sfeer moeten zijn, maar dat zie ik niet meteen terug.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •