Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
Ik hoop dat ik mis ben maar ik zie in de nieuwe zone ook zo en wachthok opduiken.
er kan veel volk in en als je hem goed plaatst zoals bij Taron kan er achteraf een attractie op die plaats. daarnaast is zo een wachthok niet duur gewoon wat kabels een een terras. Dit is de goedkoopste oplossing om tijdelijk de surplus aan gasten op te vangen zonder achteraf met een getelde te zitten waar je niets me bent namelijk een wachtrij die veel te groot is.

Dit wil niet zeggen dat ik het hok van de taron rap zie verdwijnen eerst moet de rij krimpen. die attractie is te populair om veel hinder te ondervinden van een nieuwe topper ik dek zelf het omgekeerde
Een aantal criteria gelden niet in PHL:
- Niet duur, wel... daar hebben ze daar nog nooit echt op gekeken. Alles is normaal tot in de puntjes afgewerkt. Zelfs attractie's die later afgebroken gaan worden krijgen tot de laatste maanden nog updates en bv nieuwe muziek.

- Het is gemakkelijk om je wachtrij tijdelijk te verlengen indien overbevolking. maar dan moet er wel plaats zijn in het begin van de wachtrij. Die is er bij Taron niet. Daarom het veehok halfweg denk ik dan. Maar veel andere parken werken dan met zo tijdelijk paaltjes en wat touw bij de ingang van de wachtrij. Dit zou bij FLY misschien ook gaan kunnen.. Wie weet.

- Ik vermoed dat de Taron en Raik toch rustiger gaan worden omdat het nieuwe deel bijna aan de andere kant van het park komt, het volk gaat zich meer spreiden. Ik denk niet dat de F.L.Y. voor zoveel extra volk gaat zorgen dat beiden te druk gaan zijn. Veel zal natuurlijk afhangen van het type attractie en de populariteit van FLY (wordt het bv meer darkride dan achtbaan.. dan gaat de drukte bij Taron niet echt dalen vrees ik)