Ik vind het knappe concepttekeningen. Dat het ruimtethema verdwijnt (in ieder geval het moderne ruimtethema) is vanuit nostalgisch oogpunt jammer, maar om eerlijk te zijn was dat nu niet zo knap uitgevoerd.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
Dat lijkt me niet het grote probleem. Het is misschien wel twee mensen per trein minder, maar alsnog heeft de baan een gigantische capaciteit. Europa-Park zal er wel voor zorgen dat dit zo blijft, bij Alpenexpress gaat het ook enorm vlot met de VR.
Het gaat inderdaad wel zo vlot mogelijk bij Alpenexpress, maar toch heeft die VR daar tot wachttijden geleid, die ik daarvoor nooit gezien heb bij die achtbaan. Hetzelfde geldt voor Pegasus. Oké, het is lang niet zo dramatisch als in Bobbejaanland, maar toch zijn die 'direct instappen'-banen, nu '10 minuten wachten'-banen geworden. Ik verwacht wel dat het met de twee stations een pak beter geregeld zal zijn bij Eurosat (als die naam blijft, daar is volgens mij nog niets over gezegd).

Ik ben ook heel blij dat Universum der Energie mee wordt omgebouwd. Binnen de darkrides van Europa-Park (die op zich al niet zo'n hoog niveau hebben), was dit voor mij echt de zwakste. Als je geluk had, had je nog de vertelstem die vertelde over alle dino's, maar anders was het echt gewoon slaapverwekkend. Al zaten er ook een paar lichtpuntjes in natuurlijk, zoals die gigantische dinokop die ineens recht voor je neus staat.
Het thema van de vernieuwde darkride lijkt me op zich wel leuk, ik ben benieuwd wat ze ervan maken.