X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Zou Walibi belgium er beter af zijn als Six Flags was gebleven?

Stemmers
17. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Ja, ik denk van wel!

    1 5,88%
  • Neen, ik denk het niet!

    11 64,71%
  • Ik heb geen idee.

    5 29,41%
Resultaten 1 tot 20 van de 26

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Poll] Zou Walibi er beter af zijn als het Six Flags was gebleven?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Waarom denk je dat Star Parks de groep heeft verloederd?
    Als Star Parks niet de directe overkoper was van SFED, dan heb ik de verkeerde voor. Maar de verloedering is toch wel echt zwaar begonnen 1 a 2 jaar nadat SFED verkocht was. Het laatste jaar dat Six Flags de boel nog onder controle had zagen de parken er wat mij betreft best goed uit (Het park in Nederland toch, België ben ik enkel geweest na de opening van CoT en dat park zag er toen ook goed uit).

  2. #2

    Re: [Poll] Zou Walibi er beter af zijn als het Six Flags was gebleven?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Als Star Parks niet de directe overkoper was van SFED, dan heb ik de verkeerde voor. Maar de verloedering is toch wel echt zwaar begonnen 1 a 2 jaar nadat SFED verkocht was. Het laatste jaar dat Six Flags de boel nog onder controle had zagen de parken er wat mij betreft best goed uit (Het park in Nederland toch, België ben ik enkel geweest na de opening van CoT en dat park zag er toen ook goed uit).
    Star Parks heeft de groep zo kort in handen gehad dat je hen volgens mij geen verloedering kunt verwijten. In de Belgische parken hebben ze ook hevig geinvesteerd in wereldprimeurs (probleemgevallen, ja, dat wel maar nog steeds knappe investeringen), dus ik denk niet dat ze absoluut niets gaven om hun parken.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •