Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Ik baseer me hierbij meer op algemene mening, niet mijn persoonlijke.
Beetje arrogant om ervan uit te gaan dat precies jij kunt inschatten wat de 'algemene mening' is, niet? En dat terwijl EP zowat altijd de awards wint voor beste pretpark van Europa... knap!


Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
De enige topper die je in EP zou kunnen noemen is Wodan. Als je binnen de community gaat vragen wat de beste woodie van Europa is, dan krijg je steevast Troy of Wodan als antwoord. Er zijn natuurlijk altijd mensen die nog andere banen als voorkeur opgeven, maar deze twee zijn de meest genoemde. En dan kun je niet ontkennen dat het wel heel ironisch is dat EP in één adem met een kinderpark wordt genoemd, niet?
Ten eerste, nee, dat is niet de enige topper die ik in het park kan benoemen. Je legt weer de woorden in een ander zijn mond, zonder ermee rekening mee te houden dat anderen het misschien eens niet met je eens zijn. Wat een onzin ook dat het iets zou uitmaken dat Troy ook een goeie coaster is terwijl die in een kleiner park staat. Wat moet je dan wel niet over PortAventura zeggen, of Liseberg? Hun woodie's zijn niet zo goed als Troy in dat kinderparkje, wat een vreselijke parken...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Alle andere attracties zijn hooguit toppers binnen het park zelf, maar niet op Europees niveau en al zeker niet wereldwijd gezien.
Dat is een eigen mening, geen feit...


Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Voor een park dat claimt meer dan 100 attracties te hebben zijn drie attracties die héél discutabel tot de top behoren nu niet bepaald veel, waardoor je toch best mag stellen dat het park daar een behoorlijk gebrek aan heeft.
Zelf vermelde je al Eurosat de beste baan van het park te vinden, dus snap ik niet echt dat je die uit je beschouwing laat. Persoonlijk vind ik Eurosat, Euromir, Poseidon, Kolombusjolle (de vernieuwde versie), Matterhorn Blitz en Fjord Rafting best toppers, ook in Europa. Je lijkt enkel te denken dat de grote coasters in EP dit zouden kunnen verdienen, persoonlijk vind ik een geslaagde familie-attractie veel knapper als je het goed krijgt. Je boeit er een veel grotere doelgroep mee.



Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Het zelfde lijstje kun je ook maken als het op theming aan komt, maar ook als je er wat rationeel heen gaat kijken zie je enkel kleine stukjes die goed gethemed zijn, maar enige samenhang of totaalafwerking ga je nergens terug vinden.
Dit is toch wel het toppunt! Als we het niet eens zijn op vlak van theming met jou mening, zijn we niet rationeel...