X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 99

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde] Toekomstspeculaties

    slecht onderhoud ??
    Alvast bedankt voor u commentaar maar ik zou u graag eens het onderhoud zien doen. klein beetje respect naar den mensen toe.

    Zoals er al eens gezegd is. Bellewaerde gaat vooruit en dat een attractie eens een panne heeft is volgens mij niet erg.


    alles op zijn tijd. Een Baby loopt ook niet in 1 2 3
    CDA zal wel komen maar je moet nu ook geen wonderen verwachten.

    Ik denk dat je eerst een goeie basis moet hebben voordat je er muren kan opzetten daar zal bellewaerde nu wel aan bezig zijn. zorgen dat ze goeie basis hebben. Jammer dat niemand dat kan zien maar daar zit nu het addertje. Jullie oordelen allemaal op wat je ziet of denkt te zien.

    Boomerang : 1984 draait nog uitstekend
    Niagara : 1991 draait uitstekend
    volador : van de 7 op onze mooie aarde draaien er momenteel nog 2 waarvan 1 3/4 stil staat en spreek ik niet die van bellewaerde
    River splash : ook zo een oud parade beest maar is nog operatief
    keverbaan : oudste achtbaan naar mijn weten in belgië draait nog perfect
    jungle mission en leeuw en tijger trein 1 van de oudste attracties nog steeds aanwezig

    Zo kan ik doorgaan. Als jij dat slecht onderhoud noemt mmmm

    beugel die afgebonden is omdat stukken niet beschikbaar zijn door leverancier is dat slecht onderhoud ? denk het niet das een teken dat het onderhoud personeel het heeft gemerkt heeft.

    Is nu geen aanval naar u toe maar probeer u anders uit te drukken kwa onderhoud want je weet ten eerste al niet waar je over spreekt.

    Ik zou dit bv nooit over men lippen krijgen dat een attractie slecht onderhouden is dit al gewoon uit respect voor het onderhoudspersoneel. ( Mensen die smorgens vroeg al bezig zijn om jullie een veilige rit te geven) maarja das zo een stukje dat je vergeet in jouw dag.

  2. #2

    Re: [Bellewaerde] Toekomstspeculaties

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boomieboy Bekijk Berichten
    slecht onderhoud ??
    Alvast bedankt voor u commentaar maar ik zou u graag eens het onderhoud zien doen. klein beetje respect naar den mensen toe.
    Als mensen op het forum onderhoud aanhalen, gaat dit meestal over het proper/verzorgd houden van de uiterlijke kenmerken van het park (decoratie, schilderwerken en beplanting) en niet over het machine-onderhoud en de technische kant van het verhaal. Simpelweg omdat het uiterlijke onderhoud iedereen opvalt, terwijl we meestal - zelfs als een attractie vaak stuk is - niet weten waar dit aan ligt.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boomieboy Bekijk Berichten
    Volador : van de 7 op onze mooie aarde draaien er momenteel nog 2 waarvan 1 3/4 stil staat en spreek ik niet die van bellewaerde
    Ik ga hier even op inpikken: weet jij waar de zevende Topple Tower staat? Uit mijn hoofd ken ik Marineland, Walygator, Djurs Sommerland en Dollywood als de parken waar een Topple Tower gesloopt is, en bij mijn weten zijn die in Bellewaerde en Mysterious Island (China) nog geopend. Ik vind het wel straf dat je eerst pleit dat we weinig benul hebben van hoe het machine-onderhoud in Bellewaerde mooi in orde is, terwijl je dan wel een park duizenden kilometers van huis (en ik neem aan- waar je nog nooit geweest bent) ervan beschuldigt hun onderhoud niet zo goed te doen als in Bellewaerde.

  3. #3

    Re: [Bellewaerde] Toekomstspeculaties

    Die laatste is sbno, niet meer te vinden op het parkplan van het park...

  4. #4

    Re: [Bellewaerde] Toekomstspeculaties

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boomieboy Bekijk Berichten
    al je posts
    Heel tof dat je reageert, maar gebruik aub de knop 'antwoord met citaat' of dat tekstballonnetje met een plusje naast als je meerdere posts wilt citeren. Zo kunnen andere mensen ook lezen waarop je reageert, wat het veel gemakkelijker maakt. Bedankt!

    slecht onderhoud ??
    Alvast bedankt voor u commentaar maar ik zou u graag eens het onderhoud zien doen. klein beetje respect naar den mensen toe.

    Zoals er al eens gezegd is. Bellewaerde gaat vooruit en dat een attractie eens een panne heeft is volgens mij niet erg.
    Nogmaals, respect en kritiek zijn twee dingen die niet perse tegengestelden zijn. Sowieso gaat het hier qua onderhoud over de zichtbare dingen, de technische kant is meestal verborgen en dus bijna niet in te schatten of deze veel of weinig onderhouden worden.

    alles op zijn tijd. Een Baby loopt ook niet in 1 2 3
    CDA zal wel komen maar je moet nu ook geen wonderen verwachten.

    Ik denk dat je eerst een goeie basis moet hebben voordat je er muren kan opzetten daar zal bellewaerde nu wel aan bezig zijn. zorgen dat ze goeie basis hebben. Jammer dat niemand dat kan zien maar daar zit nu het addertje. Jullie oordelen allemaal op wat je ziet of denkt te zien.
    Je geeft dus impliciet toe dat Bellewaerde niet in optimale staat verkeerd, anders zou je niet zeggen dat ze bezig zijn met een basis te leggen. Waardoor ik nu je betoog nog minder begrijp.

    Boomerang : 1984 draait nog uitstekend
    Niagara : 1991 draait uitstekend
    volador : van de 7 op onze mooie aarde draaien er momenteel nog 2 waarvan 1 3/4 stil staat en spreek ik niet die van bellewaerde
    River splash : ook zo een oud parade beest maar is nog operatief
    keverbaan : oudste achtbaan naar mijn weten in belgië draait nog perfect
    jungle mission en leeuw en tijger trein 1 van de oudste attracties nog steeds aanwezig

    Zo kan ik doorgaan. Als jij dat slecht onderhoud noemt mmmm
    Op vlak van techniek zal dit inderdaad wel snor zitten, op vlak van aankleding is er nog werk aan de winkel. Bekijk het aub ruimer, want 99% van de bezoekers hier op dit forum kan de technische kant niet bekijken / inschatten. De aankleding kan iedereen echter bekijken...

    beugel die afgebonden is omdat stukken niet beschikbaar zijn door leverancier is dat slecht onderhoud ? denk het niet das een teken dat het onderhoud personeel het heeft gemerkt heeft.
    Ok, dat is inderdaad goed opgemerkt. Optimaal onderhoud zou echter zijn dat de beugel op voorraad was of dat deze op voorhand vervangen was. Maar dat kost handenvol geld en dat heeft BWP logischerwijze niet. Ook niet erg, ik zeg dit alleen maar om aan te duiden dat ook het onderhoudsteam geen bodemloze put met geld heeft voor dergelijke dingen.

    Is nu geen aanval naar u toe maar probeer u anders uit te drukken kwa onderhoud want je weet ten eerste al niet waar je over spreekt.

    Ik zou dit bv nooit over men lippen krijgen dat een attractie slecht onderhouden is dit al gewoon uit respect voor het onderhoudspersoneel. ( Mensen die smorgens vroeg al bezig zijn om jullie een veilige rit te geven) maarja das zo een stukje dat je vergeet in jouw dag.
    Aan wie is dit nu gericht? Daarnaast is dit is wel vrij hard en aanvallend getypt, terwijl je net zelf vraagt om het anders uit te drukken. Hierdoor verliest je vraag gewoon al zijn waarde en wordt je reactie minder interessant. Probeer constructief en open te stellen dat je het anders ziet, dan krijg je automatisch meer krediet en kan het veel meer over de inhoud gaan.
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 22-02-19 om 23:08.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •