X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 285

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik ruik hier poll-potentieel: 'Voor welke extra's (reëel aangeboden dan wel fictieve) zou je het liefst willen bijbetalen bovenop een Walibi-standaard-abo?"

    Om maar meteen mijn antwoorden te geven:
    1. Parking
    2-3. In dubio: Bellewaerde of Aqualibi. Die laatste biedt het voordeel: je bent er dan toch al, als het qua weer of drukte tegenvalt: effe plonsen. Bovendien is Aqualibi ruimer open doorheen heel het jaar. Maar € 20 voor een heel jaar/seizoen Bellewaerde zou ik toch ook niet laten schieten.
    4. Voor buitenlandse extra's, hoewel ... Nu krijg je 50% op P. Ast. en voor een (fictieve) opleg van € 20, zou je er dan eenmalig gratis inkomen. Da's mij een te beperkte 'winst'. € 20 per park opleggen vind ik er wat over, gelet op de voorgeschiedenis van de Golden: voorheen P. Ast. of Wal. Hol eenmalig gratis en later P. Ast. 50% en Wal. Hol. à volonté.
    5. Nocturnes / feestdagen: ik probeer voorspelbare drukte te mijden.

    Graag nog een waarschuwing voor wie een NL-abo overweegt met Wal-Bel. als thuispark: Betreft het daar geen seizoenspas? Zo ja, het seizoen stopt in NL doorgaans één of twee weken voor het Belgische. Kan je dan nog wel gratis naar Halloween in Wal. Bel.? Bovendien moeten autobezitters telkens voor de parking betalen in Wavre.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Ik ruik hier poll-potentieel: 'Voor welke extra's (reëel aangeboden dan wel fictieve) zou je het liefst willen bijbetalen bovenop een Walibi-standaard-abo?"
    • gratis toegang bij Walibi Holland
    • universele gratis parking, dus niet enkel in Walibi BE maar in alle parken waarvoor je met je abonnement hebt bijbetaald
    • gratis toegang tot bepaalde parken niet van CDA; ik zou hier zeker voor Phantasialand kiezen
    • 50% korting voor alle mensen die je meeneemt naar de parken inbegrepen in je abonnement. Niet zeker of ik dit zou kiezen, maar lijkt mij wel een interessante optie
    • korting op actiefoto's die genomen worden in attracties. Niet iets waar ik zelf voor zou kiezen denk ik
    • een maaltijd in/aan het park (evt. met korting) direct na sluitingstijd, in een restaurant (dus geen snelle hap), zodat je thuis of onderweg niet meer moet eten

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Ik ruik hier poll-potentieel
    Scherpe neuzen worden doorgaans snel beloond! Poll over de nieuwe abonnementsformule!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •