X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Weet iemand hoe het over het algemeen zit met de drukte in de Efteling tijdens de ANWB en de Rabobank dagen?
    Is de drukte zo erg dat het niet meer leuk is of is het nog wel te doen?
    Aangezien het zo goedkoop is, is het opzich wel een aantrekkelijk aanbod natuurlijk.

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timaz Bekijk Berichten
    Aangezien het zo goedkoop is, is het opzich wel een aantrekkelijk aanbod natuurlijk.
    In mijn hoofd zijn tickets op datum aan spotprijzen een serieuze alarmbel voor 'over de koppen lopen'-druk.

  3. #3

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timaz Bekijk Berichten
    Weet iemand hoe het over het algemeen zit met de drukte in de Efteling tijdens de ANWB en de Rabobank dagen?
    Is de drukte zo erg dat het niet meer leuk is of is het nog wel te doen?
    Aangezien het zo goedkoop is, is het opzich wel een aantrekkelijk aanbod natuurlijk.
    Zelf geen ervaring mee, maar ik zou toch ook eerder een andere dag kiezen. Met een abonnement van Plopsa heb je al een mooie korting, en wanneer je nog even wacht tot AH weer zijn actie voert, geniet je ook 10 euro korting. Ik probeer meestal op weekdagen te gaan, want dan is de drukte echt zeer doenbaar, en kan je vlot het hele park op één dag afwerken.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •