X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 592

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Hoe zit het eigenlijk nu met Mount Mara? Ik dacht dat het contract met Samsung maar voor een beperkte periode was en nu ze toch met de dreamcatcher in zee gaan met VR denk ik dat Mount Mara zal verdwijnen? Of zit ik nu totaal verkeerd te beredeneren...?

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yorben Bekijk Berichten
    Hoe zit het eigenlijk nu met Mount Mara? Ik dacht dat het contract met Samsung maar voor een beperkte periode was en nu ze toch met de dreamcatcher in zee gaan met VR denk ik dat Mount Mara zal verdwijnen? Of zit ik nu totaal verkeerd te beredeneren...?
    Eerlijk gezegd hoop ik stiekem dat ze de Revolution terug naar zijn oude staat brengen, maar daar heb ik weinig vertrouwen in aangezien dat ze een hele extra wachtrij hebben aangelegd voor Mount Mara. Ik denk dus dat Mount Mara gewoon zal blijven en dat Dreamcatcher ook voorzien gaat worden van VR-brillen. Over dat contract heb ik geen enkel idee, sorry .

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •