X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Welke attractie zie jij het liefst terugkomen?

Stemmers
35. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Looping Star (Bobbejaanland)

    16 45,71%
  • Vertigo (Walibi Belgium)

    8 22,86%
  • Los Piratas (Bellewaerde)

    11 31,43%
Resultaten 1 tot 20 van de 29

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Poll] Publiekslievelingen: Wie moet terugkomen?

    eerlijk gezegd ik zou vertigo nog in een verbeterende versie zien terug komen in Phantasialand het zou er nog passen. ze neemt weinig plek in op de grond en toch heb je een unieke traktatie. om van een achtbaan te spreken gaat nu wat ver.

    voor diegene die geschokt zijn sorry

  2. #2

    Re: [Poll] Publiekslievelingen: Wie moet terugkomen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    eerlijk gezegd ik zou vertigo nog in een verbeterende versie zien terug komen in Phantasialand het zou er nog passen. ze neemt weinig plek in op de grond en toch heb je een unieke traktatie. om van een achtbaan te spreken gaat nu wat ver.

    voor diegene die geschokt zijn sorry
    Niet geschokt. Ik vraag me alleen af hoe je in dat geval de geluidsmuur had gezien die ze errond moeten bouwen. Volgens mij wordt PHL dan gewoon indoor.

  3. #3

    Re: [Poll] Publiekslievelingen: Wie moet terugkomen?

    ik denk niet dat geluid een probleem is bij deze attractie. je moet er geen achtbaan van maken maar eerder een rustig ritje met een prachtig uitzicht. misschien de wagentjes zelf tegen geluid beschermen als het echt moet in canada heb ik er eens gezien bij een skilift die over een natuurgebied ging.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •