X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Zou Walibi belgium er beter af zijn als Six Flags was gebleven?

Stemmers
17. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Ja, ik denk van wel!

    1 5,88%
  • Neen, ik denk het niet!

    11 64,71%
  • Ik heb geen idee.

    5 29,41%
Resultaten 1 tot 20 van de 26

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #17

    Re: [Poll] Zou Walibi er beter af zijn als het Six Flags was gebleven?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    De verloedering is echt wel onder Six Flags gebeurd. Calamity Mine heeft jaren met 1 trein en zonder enig effect gereden, Flash Back en Radja River hadden op het laatst ook geen enkel werkend effect meer. Bounty, Ali Baba en Tornado werden gesloten. Is allemaal te wijten aan Six Flags.

    Star Parks heeft bij de overname nog een persconferentie gehouden waarin oplapwerken aangekondigd werden voor Flash Back en Calamity Mine. Maar zoals Ignace zegt was de periode dat de groep Walibi in handen had te kort om dit deftig door te voeren. En onder CdA heeft het ook nog minstens 5 jaar geduurd eer de boel iet of wat in orde was. Het is met de opening van Psyké Underground in 2013 dat Walibi terug op de rails is geraakt. De jaren 2009 t/m 2012 waren op veel vlakken echt dramatisch.
    Six Flags heeft de parken van 1999 t/m 2003 in handen gehad (waarbij ze pas in 2000 ze boel zijn beginnen te runnen). Dat is slechts 4 jaar, dus echt lang is dat niet.
    Star Parks (palamon) heeft de parken 7 jaar gehad (2004 - 2010). Dus toch wel aardig wat langer. Genoeg tijd om dingen te kunnen fixen lijkt me, maar vooral genoeg tijd om dingen (verder) kapot te laten gaan.

    Ja, Ali Baba is inderdaad gesloten onder Six Flags bewind. Maar laten we eerlijk zijn: Dat ding zag al niet uit nog voordat Six Flags het roer over nam. Als ik foto's van in het begin terug kijk zie ik poppen met abnormaal lange armen en hoofden die eruit zien alsof ze van papier-maché zijn .. ik denk dat dit zo'n typische attractie was die gewoon vanwege jeugdsentiment veel hoger opgehemeld wordt dan wat het eigenlijk ooit is geweest.

    Juist in Walibi NL zijn er massa's attracties verdwenen onder Star Parks. Vooral veel flat rides. Qua verdwijnen van attracties heeft dat park er veel harder onder geleden dan België door Walibi en Star Parks bij elkaar.
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 10-04-18 om 16:58.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •