X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 131

Onderwerp: [Efteling] 2018

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Efteling] 2018

    Als ik merk dat parken de aangegeven wachttijden kunstmatig verhogen voel ik mij evengoed belazerd. Alleen als je weet dat de aangegeven wachttijd niet klopt omdat je zelf een inschatting kan maken van de wachttijd is het in je eigen voordeel.

    Als een wachttijd aangegeven staat ga ik er vanuit dat deze bij benadering juist is, een soort eerlijkheid die je verwacht. Anders haal je die borden beter weg. Mensen gaan attracties skippen als de wachttijd die aangegeven is te hoog is naar hun goesting. En hoe gaan die mensen naar huis? Met het gevoel dat het er - onterecht - (te) druk was.

  2. #2

    Re: [Efteling] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Als ik merk dat parken de aangegeven wachttijden kunstmatig verhogen voel ik mij evengoed belazerd. Alleen als je weet dat de aangegeven wachttijd niet klopt omdat je zelf een inschatting kan maken van de wachttijd is het in je eigen voordeel.

    Als een wachttijd aangegeven staat ga ik er vanuit dat deze bij benadering juist is, een soort eerlijkheid die je verwacht. Anders haal je die borden beter weg. Mensen gaan attracties skippen als de wachttijd die aangegeven is te hoog is naar hun goesting. En hoe gaan die mensen naar huis? Met het gevoel dat het er - onterecht - (te) druk was.
    Natuurlijk hoop je op een zo correct mogelijke wachttijd, maar in geval van een andere (hogere) wachttijd begrijp ik de parken wel nog. Zo kan je effectief de bezoekers beter spreiden in je park, maar ook 's avonds laat je de keuze tot aanschuiven door de wachtrij open te houden. De bezoeker kan in beide gevallen zelf kiezen wat hem/haar het beste uitkomt.
    Is dat klantvriendelijk? Ja en neen, want je misleidt de bezoekers, maar je kan zo een betere spreiding doen zodat overal de wachttijden lager zijn. En 's avonds verplicht je niemand naar huis te gaan, maar je zorgt er ook wel voor dat iedereen tevreden naar huis gaat. Want bezoekers die opteren om niet meer aan te schuiven wegens te lange wachttijd, die gaan niet wakker liggen dat ze die ene attractie niet gedaan hebben, anders hadden ze wel aangeschoven.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •