X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 285

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Waar ik persoonlijk ook een beetje van verschoten was, waren de (soms grote) prijsverhogingen op horeca en parking. Een braadworst in zo een broodje kost nu een dikke vijf euro, om een voorbeeld te geven. Ook was het duidelijk te merken dat er bij erg veel andere menu's en dergelijke een prijsverhoging was. Nu, ze moeten ergens hun masterplan van betalen, volledig mee eens. Maar het de prijsverschillen vielen mij wel veel op, en zo frequent kom ik er ook weer niet. Parking kost normaal 10 euro dit jaar, dat is een stijging van twee euro ten opzichte van vorig jaar. Maar ondanks dat, wist het personeel zelf niet wat ze er voor moesten vragen. Aan de kassa's aan de inkom en de slagbomen vroegen ze altijd prompt 10 euro en stond dat ook duidelijk aangepast met een hoeveelheid bordjes. Maar tot mijn verbazing waren er nog plekken waar het personeel nog gewoon de oude acht euro afrekende. Gek, is het niet? Ik kon er alvast niet meer aan uit, en het personeel ook niet.
    @Tom

    Bij ons werd er gezegd dat het voor 5 uur 8 € was. Maar na 5 uur 10€. Mijn vrouw en ik bekeken mekaar van WTF?

    Ik neem eigenlijk nooit een parkingticket want we gaan altijd naar Aqualibi nadien en dan staan de slagbomen gewoon open +- 7uur...

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    @Tom

    Bij ons werd er gezegd dat het voor 5 uur 8 € was. Maar na 5 uur 10€. Mijn vrouw en ik bekeken mekaar van WTF?

    Ik neem eigenlijk nooit een parkingticket want we gaan altijd naar Aqualibi nadien en dan staan de slagbomen gewoon open +- 7uur...
    Ik heb mijn ticket gekocht om 17uur58 ofzo, en nog acht euro kunnen betalen. Enkele stappen verder bordjes gezien die alsnog 10 euro aangaven en aan de slagbomen waren mensen effectief 10 euro aan het betalen... Bizar streken daar toch hoor...

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    - Die kinderzone in Aqualibi, (naar mijn mening) zo lelijk als maar zijn kan (moest BJL een zwembad bouwen dat er uiteindelijk zo uitziet, iedereen zit van alle kanten te roepen dat het nergens naar lijkt)
    - CoT die dicht is omdat ze aan de gevel werken, met een klein beetje moeite kan je de mensen wel binnekrijgen zeker?
    - Pulsar die alwéér niet deftig werkt, nu helemaal niet... Mijn broer vindt hem fantastisch maar ik vind hem eigenlijk echt niet zo speciaal en ik heb er mij al vaker aan geërgerd (is het hun stomme (opnieuw, mijn mening) beleid waar je niet mag kiezen waar je zit (terwijl er héél veel verschil is in natheid tussen de verschillende plekken) niet, dan is het wel een storing of whatever... Het verbaast mij dat er zo weinig naar Vertigo gerefereerd wordt als het over Pulsar gaat. (die ik dan trouwens weer wél fantastisch vond. Ik heb het gevoel dat ik redelijk verschil van de rest hier )
    - Dan dat hele gedoe met abonnementen
    - De prijsverhogingen op de horeca: ik herinner mij in Bellewaerde 3,80 euro voor een braadworst wat ik toen al overdreven vond. Vorig jaar al 4,25, dan heb ik maar een Bicky gegeten aan de ingang, dat was goedkoper. Nu in Walibi een dikke 5 euro?! Gaat dat er niet een klein beetje over? (plus de abonnementskorting die verlaagd is) Als dit om hun masterplan te betalen is heb ik het er wel mee gehad hoor. Als je zoiets aankondigt moet je maar zorgen dat je het geld hebt klaarliggen vóórdat je het aankondigt. Eerst iedereen warm maken en teasen om daarna je prijzen de lucht in te knallen, dat vind ik maar een lage zet.

    Ik heb hoe langer hoe minder zin om nog naar dat park terug te keren eerlijk gezegd.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Ik neem eigenlijk nooit een parkingticket want we gaan altijd naar Aqualibi nadien en dan staan de slagbomen gewoon open +- 7uur...
    No way, dat meen je nu toch niet he? En ik steeds met mijn Golden Pass daarnaartoe, niet naar Aqualibi gaan omdat ik het de moeite niet vind, en altijd parking betalen de afgelopen jaren!

  4. #4

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten

    No way, dat meen je nu toch niet he? En ik steeds met mijn Golden Pass daarnaartoe, niet naar Aqualibi gaan omdat ik het de moeite niet vind, en altijd parking betalen de afgelopen jaren!
    jawel, we doen dit al jaren zo en nooit problemen mee gehad( ik weet niet hoe het is in de zomer maar ze moeten daar iemand zetten en dat kost geld) En omdat Aqualibi langer openblijft...

    En dit is geen 1 April...

  5. #5

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    jawel, we doen dit al jaren zo en nooit problemen mee gehad( ik weet niet hoe het is in de zomer maar ze moeten daar iemand zetten en dat kost geld) En omdat Aqualibi langer openblijft...

    En dit is geen 1 April...
    Dat klopt inderdaad, wij hebben dat ook al zo gedaan.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •