X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    als het broodnodige investeringen blijft uitstellen tot het op een quasi onhaalbaar aantal grote kosten zal stuiten ...
    Als de rapid, de boomstam, de keverbaan én de boomerang er rond dezelfde tijd definitief de brui aan geven heeft het park inderdaad bitter weinig om op terug te vallen. En laten we eerlijk zijn: die zijn allemaal hoogbejaard én vaak lelijk oud geworden.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Als de rapid, de boomstam, de keverbaan én de boomerang er rond dezelfde tijd definitief de brui aan geven heeft het park inderdaad bitter weinig om op terug te vallen. En laten we eerlijk zijn: die zijn allemaal hoogbejaard én vaak lelijk oud geworden.
    De Rapid, die overigens bijster veel potentieel heeft is beschamend vervallen, ik zou mij als directie kapotschamen om zoiets aan mijn gasten te presenteren. River Splash valt zowat uit elkaar en is al zo gedateerd als iets, Keverbaan idem en is zeer pijnlijk geworden (zeker voor de onderrug), Boomerang is intussen hoogbejaard en nog steeds de enige noemenswaardige thrill in het park, Screaming Eagle is al zo krachtloos als iets en kan helemaal niet meer concurreren met collega-tower rides, en ga zo maar verder ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •