X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik vind dit geweldig nieuws voor Bobbejaanland en vooral voor België. Als je ziet wat we allemaal krijgen/gekregen in België de laatste jaren... Ok het is misschien niet allemaal even goed maar we mogen toch niet klagen...


    Plopsaland = houten coaster (2017) + Hotel (2019)
    Walibi = hun masterplan tot (2022)
    Aqualibi = kinderzone (2018)
    Bellewearde = Dawson Duel ( 2017)
    Bobbejaanland = nieuwe zone en Tripple launchcoaster 2019

    Fouter onder voorbehoud

    We zullen wel zien hoe het wordt. Ik hoop dat heel het thema past... Want tyfoon en sledge hammer zijn toch niet gemakkelijk te thematiseren of misschien een naamverandering?


    2019 wordt een mooi jaar voor mij Met Ruslatica met hoogtepunt Natuurlijk... En Phantasialand natuurlijk( F.L.Y)

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    ... Want tyfoon en sledge hammer zijn toch niet gemakkelijk te thematiseren of misschien een naamverandering?
    Makkelijk zat! Ik ken een thematisch aardig geslaagde giant frisbee in een park dat in heel veel uitblinkt, maar tot voor kort niet in theming: http://board.pretparken.be/showthrea...1092&styleid=2 Een thematische opwaardering van Typhoon vind ik een zeer goede zet. Die is en blijft (nog even) de eyecatcher voor het gros van de occasionele bezoekers, denk ik.

    De komst van een Gold Rush variant ligt in de lijn der verwachtingen: Al hoop ik wel op een geval met twee treinen en wisselspoor (à la Star Trek). Meteen een vraag aan de kenners. Bestaat dat wel: gesloten parcours en triple launch en dubbelspoor / twee treinen?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •