X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 224

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Ik vind het eerst en vooral fantastisch dat het park investeert in iets nieuw. Iedereen zal het met me eens zijn als ik zeg dat ze nog een paar toppers mogen binnenhalen. voor mij hoeven het niet per se mechanische attracties te zijn.

    Ik had graag horen aankomen dat ze de combinatie dieren versterken. bv zwemmen naast tropische vissen of nog beter haaien door middel van een glazen wand. Ik zo graag de verblijven een upgrade zien krijgen zodat ze ook een echte ervaring worden. ik denk aan burgers zoo. Dit zou de concurrentie stevig maken voor andere zoo's. Hoe we het draaien of keren het blijft een zo met attractie tussen.
    hopelijk blijft dit mogen


    op gebied van mechanische attracties ik had deze nazomer het idee dat de attracties die hierboven vermeld worden als slecht onderhouden zijn waarschijnlijk wel in de komende jaren gaan aangepakt worden. De Rapid zou ik er graag uit zien vliegen (eigenlijk al niets met waterattracties) en vervangen door een nieuwe in combinatie met een dierenverblijf. Als alles stevig staat zou een woedie er wel goed staan maar eerst moet het park terug sterk op zijn benen staan. woedies kosten veel aan onderhoud.


    Samengevat nog een lange weg te gaan maar ik heb er hoop in dat ze er geraken.

  2. #2

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    De Rapid zou ik er graag uit zien vliegen (eigenlijk al niets met waterattracties)
    Bengal Rapid River zou ik persoonlijk zeker niet verwijderen. Het is nog steeds één van de meest populaire attracties in het gehele park, en mits een grondige renovatie en wat toevoegen van extra thema kan men van deze Rapid een echte topper maken!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  3. #3

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    hoja opknappen moet je daar niet doen e

    Tis een vervallen Indische Tempel waar je doorvaart ( aleja das toch et verhaal)

  4. #4

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Ik had graag horen aankomen dat ze de combinatie dieren versterken. bv zwemmen naast tropische vissen of nog beter haaien door middel van een glazen wand.

    Er komt een aquarium die je vanuit de lazy river even kan zien.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •