X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 134

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Nee, omdat ik weet dat de meeste wilde dieren niet zo geschikt zijn voor een leven als huisdier ... met negatieve gevolgen voor zowel het dier zelf als de eigenaar. Mensen met een echte interesse voor wilde dieren doen er volgens mij beter aan om natuurdocumentaires te bekijken, professionele dierentuinen te bezoeken of wie weet ... deze dieren zelf in de natuur te gaan observeren?

    Hier thuis ben ik ruim tevreden met onze hond, onze twee katten en mijn eigen meelwormenkweek

    Heb jij ooit in een boot gezeten die omsloeg en/of zonk?
    (Kan vanalles zijn, variërend van een kano op een vijver tot een cruiseschip, of wie weet wel een bootje van een Rapid River.)
    Once you sit back, you never go back.

  2. #2

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Heb jij ooit in een boot gezeten die omsloeg en/of zonk?
    (Kan vanalles zijn, variërend van een kano op een vijver tot een cruiseschip, of wie weet wel een bootje van een Rapid River.)
    Meerdere malen in kayaks in de Ardennen tijdens verschillende chirokampen. Telkens tot de conclusie komen dat het verdomd moeilijk is om al dat water uit die kayak te krijgen is.

    Dat, en als het niet zo'n denderend weer is, realiseren dat het koud is. (Kid you not.)

    Heb je ooit al eens voorgestoken bij een attractie met toch wel een gemiddelde wachtrij? (Al dan niet bewust)
    Je vois la vie en des biscuits.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •