X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ik speel met het idee om een mooie foto van een achtbaan af te drukken en in te lijsten, of als bureaubladachtergrond te gebruiken. Uiteraard wil ik hiervoor een baan kiezen waar ik zelf bijzondere herinneringen aan heb.

    Heeft iemand toevallig een paar artistiek mooie foto's van de Python in de Efteling, met de treintjes die in 2001 op de baan reden? Dat jaar heb ik de baan voor het eerst bereden, dus ik zou graag een foto met die treintjes willen.
    Once you sit back, you never go back.

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Ik speel met het idee om een mooie foto van een achtbaan af te drukken en in te lijsten, of als bureaubladachtergrond te gebruiken. Uiteraard wil ik hiervoor een baan kiezen waar ik zelf bijzondere herinneringen aan heb.

    Heeft iemand toevallig een paar artistiek mooie foto's van de Python in de Efteling, met de treintjes die in 2001 op de baan reden? Dat jaar heb ik de baan voor het eerst bereden, dus ik zou graag een foto met die treintjes willen.
    hey

    https://www.eftepedia.nl/lemma/Python Daar staan er fotos op van alle generaties

    Groeten

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •