X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ha, maar dan Dinsdag pas, want dan ben ik in het park

    Maar serieus: Áls ze iets doen zou ik verwachten vlak voor of in het weekend. Of als de zomervakantie begint.
    Ik vrees dat ze het stilzwijgen nog wat gaan verder trekken, want het werk wel. er wordt veel over gesproken en de nieuwsgierigheid is zeker gewekt bij een groot publiek.

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Ik vrees dat ze het stilzwijgen nog wat gaan verder trekken, want het werk wel.
    Dat is onzin. Stilzwijgen boost de interesse alleen maar bij een select clubje fanatiekelingen op pretparkfora. Jan modaal merkt bij stilzwijgen niets en onthoudt er nog minder van. Als die überhaupt al iets meekrijgt van de bouwput is het omdat Phantasialand met enorme visuals aangeeft dat ze iets aan het bouwen zijn. Dat lijkt me niet het effect van zwijgen.

    Het enige voordeel dat Phantasialand er uit haalt is dat er geen teleurstellingen komen wanneer ze later open gaan dan gepland en dat er geen hordes mensen staan te jengelen omdat het nieuwe gebied nog niet open is, ondanks dat dat nooit werd gecommuniceerd.

    Ik veronderstel dat ze hun marketingcampagne pas op gang trekken als het er niet meer uitziet als ruwbouw.

  3. #3

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Dat is onzin. Stilzwijgen boost de interesse alleen maar bij een select clubje fanatiekelingen op pretparkfora. Jan modaal merkt bij stilzwijgen niets en onthoudt er nog minder van. Als die überhaupt al iets meekrijgt van de bouwput is het omdat Phantasialand met enorme visuals aangeeft dat ze iets aan het bouwen zijn. Dat lijkt me niet het effect van zwijgen.

    Het enige voordeel dat Phantasialand er uit haalt is dat er geen teleurstellingen komen wanneer ze later open gaan dan gepland en dat er geen hordes mensen staan te jengelen omdat het nieuwe gebied nog niet open is, ondanks dat dat nooit werd gecommuniceerd.

    Ik veronderstel dat ze hun marketingcampagne pas op gang trekken als het er niet meer uitziet als ruwbouw.
    Een ander voordeel is het feit dat mensen hun bezoek niet gaan uitstellen omdat er iets nieuws komt. Dat zal in mindere mate voorkomen, maar toch speelt het wel een rol.

    Op zich vind ik het stilzwijgen spannend, maar aan de andere kant zouden nog meer tipjes van de sluier welkom zijn. Geen overload ozals Toverland of Efteling, maar een subtiele campagne is zeker welkom
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  4. #4

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Een ander voordeel is het feit dat mensen hun bezoek niet gaan uitstellen omdat er iets nieuws komt. Dat zal in mindere mate voorkomen, maar toch speelt het wel een rol.
    Dat is juist de kracht van een infocenter oid in het park zelf. Mensen zijn er al, dus kunnen ze het niet meer uitstellen. Tegelijkertijd geef je ze een reden om volgend jaar terug te komen.

    Maar dan moet je zoiets wel pas in, of vlak voor het hoogseizoen doen. En dat gaat langzaam-aan beginnen.

  5. #5

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Ik vrees dat ze het stilzwijgen nog wat gaan verder trekken, want het werk wel. er wordt veel over gesproken en de nieuwsgierigheid is zeker gewekt bij een groot publiek.
    Ik ben er vrij zeker van dat we in de maand juli nog niets zullen krijgen, gewoon een kwestie van veel volk te blijven trekken.

  6. #6

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Afgelopen zaterdag vanuit Colorado Adventure toch een stukje van de rails gezien & deze krijgen een PAARSE kleur ...

  7. #7

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koentje Bekijk Berichten
    Afgelopen zaterdag vanuit Colorado Adventure toch een stukje van de rails gezien & deze krijgen een PAARSE kleur ...
    Zeker dat het door niet door de zon andersgezien is? Bij mij weten is de track roestbruin/bordeaux achtig?
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  8. #8

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Neen, was duidelijk donderpaarse kleur dus als er nog iemand zou langsgaan, zeker kijken vanuit Colorado !

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •