X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 18 van de 18

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Ooit al een bekende persoon tegengekomen in een pretpark?

    Ik zal er nog eens over nadenken maar met wat ik me nu voor de geest kan halen, niet direct. Wel kwam ik in Toverland in Avalon dit jaar een groepje tegen met deftig geklede mensen met daaronder ook Peter van Holsteijn en Caroline Kortooms. Verder heb ik in Slagharen vanuit de monorail Wouter Dekkers eens in zijn bureau zien zitten of de directeur van Bellewaerde ben ik toch ook al een paar keer in het park tegengekomen.

    Op Yesterdayland dit jaar in Bobbejaanland waren er natuurlijk heel wat bekende artiesten, en Showbizz Bart, maar een verrassing was dat na het optreden van Willem Vermandere dat we gaan bekijken waren plots Jacky Schoepen het podium opkwam. Dit komt het dichtst in de buurt van een antwoord op de vraag denk ik.

  2. #2

    Re: Ooit al een bekende persoon tegengekomen in een pretpark?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    of de directeur van Bellewaerde ben ik toch ook al een paar keer in het park tegengekomen.
    Die heb ik dit jaar wel vaak gezien in het park. Bijna altijd met zn "walkie talkie" bij de hand …
    Op het einde van één van de nocturnes dit jaar stond hij zelfs aan de barrières van parking C. Hij hielp er bij het scannen van de parkingpassen en vroeg ons vriendelijk of we ons geamuseerd hadden … Ik vond dat wel sympathiek en knap dat een directeur zich daar vertoont.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •