X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Voor ons is Black Mamba al ruim 10 jaar oud. Maar voor iemand die zelden/nooit in het park is geweest, blijft dat een fantastische achtbaan. Ik kan me dan best voorstellen dat die op zelfde niveau geplaatst wordt als Taron, of maar een klein beetje lager. Dan snap ik best dat iemand liever nog eens 2x mamba doet dan 1x taron.
    Ik ben meer dan "zelden of nooit" in Phantasialand geweest en zelfs ik zet Black Mamba steevast met Taron samen op nummer 1. Ik kan niet kiezen.

    Beide banen zijn fantastisch en totaal verschillend maar toch is de thrill factor gelijkwaardig, IMHO.

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Ik ben meer dan "zelden of nooit" in Phantasialand geweest en zelfs ik zet Black Mamba steevast met Taron samen op nummer 1. Ik kan niet kiezen.

    Beide banen zijn fantastisch en totaal verschillend maar toch is de thrill factor gelijkwaardig, IMHO.
    Ja.. en dan heb je nog colorado adventure die gewoon een enorm hoge fun-factor heeft

    Raik heb ik dan eigenlijk weinig mee.. en de Winja's vind ik toch eigenlijk net te kort om lang voor aan te schuiven. Om een of andere reden heb ik dan weer wel een zwak voor Temple of the Night Hawk.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •