X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 376

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Oh wat hou ik toch van Walibi. Dit is niet zomaar even wachten tot na pasen om dan in de weekdagen verder te werken, dit is gewoon continue doordoen. Zalig hoe het nu al geëvolueerd is op minder dan een week tijd! Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar heel het gebeuren wanneer het donker is. Hoe alles gaat uitgelicht zijn ed. Alleen jammer dat er van een deftige zomernocturne niet veel sprake is hoewel ze stilaan toch echt wel in de buurt komen van een zomers sfeerpark!

    Over de verschuiving van het masterplan. Ik denk dat als je even goed kijkt je nu door het park wandelt langs links als volgt: nieuw - nieuw - oud - nieuw - heel de oude rechterkant. In 2021 komt er nog een heel "nieuw" stuk bij voor de oude rechterkant. volgens het officiële plan zou je lopen: nieuw - nieuw - oud - nieuw - nieuw - oud, als je de "farwest" en "haven" verplaats loop je via een heel vernieuwde linkerkant tot een vernieuwde achterkant + nieuwe zone om dan jaar na jaar in nieuwe stukken terug naar de ingang te komen. Wat mij persoonlijk iets logischer lijkt in volgorde. Oke aan Pulsar gaan ze niet veel werk hebben, maar FB en een stuk Psyke hebben wel wat opknapwerk nodig. FB staat er als 1 van de oude rotten in het park het ene jaar goed het andere jaar slecht bij, maar de gehele attractie kan een zware opkikker gebruiken. En Psyke die gaat dan weer nood hebben aan hertheming. Nog leuker zou ik het vinden als ze de havenzone en farwest zone samen zouden verbouwen, maar of dat dat komend jaar gaat gebeuren weet ik niet.

    Achter die houten schutting van Cobra weet ik niet wat er zit maar aan die blauwe inham iets verder stond vroeger een podium en een waterpartij. Maar dat is van voor Six Flags als ik mij niet vergis.

    Een vraag waar ik nu opkom en eigenlijk altijd vergeet, een keer je bij Psyke in de laatste buis komt en de trein richting station gaat, dan kletst die zo altijd. Is dit express en / of wat is dat juist? Das nu eens iets waar ik kop nog staart aan krijg en ik vind het persoonlijk licht storend.
    Laatst gewijzigd door ojoh; 12-04-19 om 15:26.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ojoh Bekijk Berichten
    Een vraag waar ik nu opkom en eigenlijk altijd vergeet, een keer je bij Psyke in de laatste buis komt en de trein richting station gaat, dan kletst die zo altijd. Is dit express en / of wat is dat juist? Das nu eens iets waar ik kop nog staart aan krijg en ik vind het persoonlijk licht storend.
    Oftewel bedoel je dat geluid? Dat zijn de remmen die in/uit schakelen. Indien de dat gebonk bedoeld, dat is het rijden over de transport wielen in het station .
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Dat zijn de remmen die in/uit schakelen.
    Ik ben er behoorlijk zeker van dat Psyké enkel permanente magneten heeft?!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  4. #4

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Ik ben er behoorlijk zeker van dat Psyké enkel permanente magneten heeft?!
    Ja, maar deze permanente magneten kunnen ook bewegen (zie Goliath/EGF (maar dan op een andere manier), waardoor er ook duidelijk een geluid geproduceerd wordt.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  5. #5

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ojoh Bekijk Berichten
    Een vraag waar ik nu opkom en eigenlijk altijd vergeet, een keer je bij Psyke in de laatste buis komt en de trein richting station gaat, dan kletst die zo altijd. Is dit express en / of wat is dat juist? Das nu eens iets waar ik kop nog staart aan krijg en ik vind het persoonlijk licht storend.
    Ik vroeg mij dat ook altijd af en het is op dit forum dat ik ooit het antwoord eens gelezen heb denk ik. Zoals etwien zegt zijn dat de transportwielen, er zit blijkbaar speling op de onderste wielen van de trein waardoor als je over die banden rijdt de trein lichtjes omhoog wordt geduwd en dan weer neerknalt op de track.

    De banden lager zetten is hier geen oplossing denk ik want je moet natuurlijk genoeg wrijving hebben om de trein vooruit te kunnen duwen. Maar kunnen ze hier eigenlijk niks aan doen door die speling te verkleinen of is dat geen optie?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •