X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 94

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Blackpool Pleasure beach] 2018 - Icon

    Ik ben niet bepaald overtuigd door deze treintjes en hoop dat er nog een frontcar voor moet? Dit doet me eerder denken aan een pak Centwafers op wielen dan aan zo'n gestroomlijnd Mack-treintje als Blue Fire en Helix hebben...

  2. #2

    Re: [Blackpool Pleasure beach] 2018 - Icon

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik ben niet bepaald overtuigd door deze treintjes en hoop dat er nog een frontcar voor moet? Dit doet me eerder denken aan een pak Centwafers op wielen dan aan zo'n gestroomlijnd Mack-treintje als Blue Fire en Helix hebben...
    Ik weet het niet hoor... Op de eerste foto zie je dat de naam van de coaster en het park enkel op het voorste wagentje staat en niet op dat erachter. Bovendien zie je ook de bumper vooraan al staan.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  3. #3

    Re: [Blackpool Pleasure beach] 2018 - Icon

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Ik weet het niet hoor... Op de eerste foto zie je dat de naam van de coaster en het park enkel op het voorste wagentje staat en niet op dat erachter. Bovendien zie je ook de bumper vooraan al staan.
    Volgend mij moet op die bumper nog iets gemonteerd worden. Dat kan je ook zien bij de andere Mack treintjes van dit type.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •